Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

door blauw_Kalkoen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Gebanned op fifa

★ Novice

Jo Jason * luister ff, ik heb getver een beetje zitten traden wordt ik gebanned vanwege coins overzetten, slaat oprecht helemaal nergens op, nu is mijn hele * playstation gebanned voor fifa 21, betalen jullie ook nog terug want zonder fut is er niks aan en zo’n mail zal toch wel niet werken want ik wacht nu al 3 dagen

Bericht 11 van 434 (3.872 Weergaven)

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Newbie

Voor het laast dat ik fifa heb gespeeld was maandag ik start vandaag mijn fifa op staat er ineens dat ik ben geblokkeerd voor fut terwijl ik voor mijn gevoel niks fout heb gedaan 

Bericht 12 van 434 (3.890 Weergaven)

Fifa 21 ultimate team gebanned

★★★ Newbie

Hallo met justin

 

ik ben gristeren gebanned voor heel ultimate team terwel dat ik niks verkeerts heb gedaan is dit een glicht?

Of is er iets verkeerds gegaan?

Bericht 13 van 434 (3.863 Weergaven)

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★ Guide

Ik heb precies dezelfde probleem. Ik heb ea hulp 2x gebeld en er werd gezegd dat ze het zouden oplossen maar nog steeds niet gebeurd. Ik ben het echt spuugzat met ea. Ik koop een spel en kan er niet eens mee spelen de eerste week. En dan bel je 2x en wordt er gezegd dat het gelijk geregeld zou worden maar kan nog steeds niks.

Bericht 14 van 434 (3.865 Weergaven)

Account onterecht gebanned

★★★ Novice

Ik heb mijn account dus nu 1 week en speelde veel. Heb een dure versie gekocht en gelijk 400 euro aan fifapunten gekocht. Heb met het geld dag ik overhad gekeken op de transfermarkt om te kijken of er met een speler coins overgezet werd. Dat gebeurde met tim krul. Dus ik heb een aantal tim krul spelers gekocht en weer verkocht zonder verwachting dat ze verkocht werden. Nu ben ik gebanned van de transfermarkt... zwaar onterecht. Ik heb al gemaild en gebeld maar dat duurt nog 4 dagen... en sinds gister is heel mijn fifa ultimate team gebanned en zelfs van mijn andere account waarop ik opnieuw ben begonnen.. waarom duurt dit zo lang en wat kan ik nogmeer doen om mijn account gewoon weer te hebben. 

Bericht 15 van 434 (3.781 Weergaven)

Ps4 fifa 21 geblokkeerd

★★★ Newbie

Hoi ik kan niet meer op

ultimate team er staat dat het account geblokkeerd is en ik kan ook niet meer op de web app ik vind het zonde dat ik het voor 100 euro heb gekocht en niet meer kan spelen op ultimate team ik zou het fijn vinden als jullie iets regelen dat ik weer ultimate team kan spelen gr clint 

Bericht 16 van 434 (3.785 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★★ Novice

ik heb dat ook en je kan nergens goed contact met ze hebben

Bericht 17 van 434 (3.862 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey iedereen, 

 

Ik heb het intern aangekaart om te kijken wat er aan de hand is, in de tussentijd kan ik aanraden dat jullie hiervoor contact opnemen met ons ToS team.

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

 

UPDATE

 

Hiervoor dien je inderdaad contact op te nemen wanneer je denkt dat wij een fout hebben gemaakt. Let er op dat we geen indicatie hebben over hoe lang dit kan duren, dus als je dit aangekaart hebt bij ons ToS team, dan is het afwachten op een reactie. Het is voor mij niet mogelijk om dit proces te versnellen. 

Jason.png
Bericht 18 van 434 (13.530 Weergaven)

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★★★ Novice

heb ik al gedaan in w8 al heel lang kun jij me helpen? 

 

Bericht 19 van 434 (3.850 Weergaven)

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★★★ Novice

heb het zelfde

 

Bericht 20 van 434 (3.835 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help