Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Newbie

Hey Jason, ik heb veel discussies voorbij zien komen over de 45 dagen ban ik heb eigenlijk hetzelfde probleem ik heb op de ps5 mij gamertag is stxcks_ghost een 45dagen ban gekregen alleen die zijn al een heel tijd verlopen ik heb al een mailtje gestuurd ik heb altijd geduld maar wacht momenteel er ook 3weken op kan je dit voor mij ook even aankaarten?

Bericht 431 van 434 (1.549 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★★★ Expert
Als er meer accounts op de spelconsole deze regels hebben overtreden, dan zal dit langer zijn, @zzxxccvccxvcc9.
Lees de gekregen e-mail bericht voor meer informatie. Stappen zal je zelf moeten doen. Lees ook het helpartikel anders.

Groetjes.
Bericht 432 van 434 (1.543 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Newbie

Gaat dat per transferban van een account of per 45 dagen ban want ik heb maar 1 gekregen van een 45 dagen ban??

Bericht 433 van 434 (1.534 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★★★ Expert
Per platform account die de regels / voorwaarden heeft overtreden zullen deze 45 dagen geleden, @zzxxccvccxvcc9.
Je kan beter het gekregen e-mail bericht eens doorlezen, waarin meer informatie hierover zal staan. Als de stappen, die je zelf moet doen.
Anders dien je het al genoemde helpartikel en de regels van FIFA nogmaals doorlezen.
Schorsingen en verbanningen worden niet afgehandeld via het forum en de helpdesk.

Groetjes.
Bericht 434 van 434 (1.523 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help