FUT account gehackt en alles verkocht

door BurakAbin03
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

FUT account gehackt en alles verkocht

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Mijn Ultimate Team account is gehackt, ik had hierop een aantal spelers die tradeble waren met een hoge prijs. Al die spelers zijn verkocht en al mijn geld is ook weggehaald. Ik zie opeens Bernardeschi gekocht voor 257K in mijn club en andere dingen zoals dit. Ik heb EA ook een mail gestuurd, maar mijn vraag is hoelang gaat dit duren & gaat dit geregeld kunnen worden? Heb al mijn codes etc al veranderd, niemand wist mijn code ook dus heel apart dit. Hoop dat ze dit kunnen oplossen & hoelang het gaat duren ? Want was net zo lekker aan het spelen met mijn nieuwe team & nu zit ik met 6 lege plekken in de team en 0 coins zelfs mijn wissels zijn verkocht. TOTS komt ook bijna uit en ik wil daarvoor nog spelen en dat gaat nu moeilijk zonder mijn team. Zelfs al mijn spelerscontracten zijn verkocht 

Bericht 1 van 3 (1.308 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: FUT account gehackt en alles verkocht

Community Manager (retired)
Hey @BurakAbin03,

Sorry om te horen dat dit gebeurt is. Je laat ons weten dat je alles al aangepast hebt en contact gezocht hebt met onze helpdesk wat precies de juiste stappen zijn. Zij zullen de zaak doorsturen om verder te onderzoeken en je laten weten of het mogelijk is de missende content terug te geven.

Helaas staat hier geen deadline voor en ligt de lengte van dit onderzoek aan hoe druk het team het heeft. Alle onderzoeken worden handmatig gedaan om te zorgen dat het allemaal goed bekeken wordt. Eenmaal onderzocht zul je via jouw mail een reactie krijgen.

- EA_Neil
Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (1.289 Weergaven)

Alle reacties

Re: FUT account gehackt en alles verkocht

Community Manager (retired)
Hey @BurakAbin03,

Sorry om te horen dat dit gebeurt is. Je laat ons weten dat je alles al aangepast hebt en contact gezocht hebt met onze helpdesk wat precies de juiste stappen zijn. Zij zullen de zaak doorsturen om verder te onderzoeken en je laten weten of het mogelijk is de missende content terug te geven.

Helaas staat hier geen deadline voor en ligt de lengte van dit onderzoek aan hoe druk het team het heeft. Alle onderzoeken worden handmatig gedaan om te zorgen dat het allemaal goed bekeken wordt. Eenmaal onderzocht zul je via jouw mail een reactie krijgen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 3 (1.290 Weergaven)

Re: FUT account gehackt en alles verkocht

★★★★ Novice

Hier juist zelfde ben visser van beroep kom na maandje thuis alles is verkocht enkel nog mijn onverhandelbare zitten in team ,op transfertijd zie ik nog speler die 30k is gekocht voor meer dan 300k zuiver coin transfer ,hoop dat ik gecompenseerd word zoals ik al veel zag van you tubers maar eerlijk ik betwijfel of dat zo zal zijn heel jaar zwoegen voor deftig team en nu dit ook heb ik beveiliging aan staan dus zodra er op nieuw apparaat word ingelogd moet er code gegeven worden die je krijgt per mail dat is niet gebeurt wenen staat me dichter of lachen 

Bericht 3 van 3 (1.109 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help