Account gehackt, geen hulp EA ?!

door mitchel9000
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Account gehackt, geen hulp EA ?!

★ Novice

Er is meerdere keren iemand in mijn account geweest zonder dat ik de mail voor de 2 stapsverificatie krijg. Nu heb ik met ea in de chat gezeten en aan de telefoon gehad ook maar wordt er gezegd dat er niks raars te vinden is & dat ze me niet kunnen helpen. 

ik ben nu al meer dan 1 miljoen munten kwijt aan spelers doordat er dus iemand is die mn spelers verkoopt en andere spelers ver overpriced terug koopt

 

bijna alle weekend leagues ben ik van de partij en er zitten ook een hoop fifa punten in

 

Dit kan toch niet zo makkelijk afgedaan worden?

Bericht 1 van 7 (1.508 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Account gehackt, geen hulp EA ?!

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @mitchel9000,

Wat vervelend om te lezen dat je denkt dat je EA account gehackt is.

Helaas kunnen wij hier niet bij helpen via de forums, maar moet ik je helaas aanbevelen om nogmaals contact op te nemen met onze live klantenservice via https://help.ea.com/nl/contact-us, aangezien wij helaas geen account gerelateerde dingen kunnen bespreken via de forums.

 

Mocht de live klantenservice zeggen dat er niks aan de hand is, dan ben ik bang dat ik daar niks aan kan veranderen.

 

Het dubbel plaatsen van dezelfde post wordt ook afgeraden, aangezien je dan bij de spam kunt belanden. Dit willen we natuurlijk niet hebben.

Dankjewel.

EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 3 van 7 (1.500 Weergaven)

Alle reacties

Account gehackt, geen hulp EA ?!

★ Novice

Er is meerdere keren iemand in mijn account geweest zonder dat ik de mail voor de 2 stapsverificatie krijg. Nu heb ik met ea in de chat gezeten en aan de telefoon gehad ook maar wordt er gezegd dat er niks raars te vinden is & dat ze me niet kunnen helpen. 

Ik ben nu al meer dan 1 miljoen munten kwijt aan spelers doordat er dus iemand is die mn spelers verkoopt en andere spelers ver overpriced terug koopt

 

Bijna alle weekend leagues ben ik van de partij en er zitten ook een hoop fifa punten in & speel al ultimate team sinds 2010

 

Dit kan toch niet zo makkelijk afgedaan worden?

Maken meer mensen dit mee?

Bericht 2 van 7 (1.510 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account gehackt, geen hulp EA ?!

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @mitchel9000,

Wat vervelend om te lezen dat je denkt dat je EA account gehackt is.

Helaas kunnen wij hier niet bij helpen via de forums, maar moet ik je helaas aanbevelen om nogmaals contact op te nemen met onze live klantenservice via https://help.ea.com/nl/contact-us, aangezien wij helaas geen account gerelateerde dingen kunnen bespreken via de forums.

 

Mocht de live klantenservice zeggen dat er niks aan de hand is, dan ben ik bang dat ik daar niks aan kan veranderen.

 

Het dubbel plaatsen van dezelfde post wordt ook afgeraden, aangezien je dan bij de spam kunt belanden. Dit willen we natuurlijk niet hebben.

Dankjewel.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 7 (1.501 Weergaven)

Re: Account gehackt, geen hulp EA ?!

★ Novice

Ik wordt niet geholpen bij de klantenservice maar het probleem blijft zich voordoen, mijn account zou goed beveiligd moeten zijn volgens jullie maar dat klopt blijkbaar niet. 

ik praat hierover in het forum omdat ik wil weten of meer mensen dit meemaken en wat hun eraan doen aangezien jullie berichten geen nut heeft 

Bericht 4 van 7 (1.490 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account gehackt, geen hulp EA ?!

Community Manager
@mitchel9000, tuurlijk mag dat, maar ik ben bang dat het forum je niet veel verder kan helpen.

Is het misschien mogelijk dat je bij een vriend(in) bent geweest en dat je daar hebt ingelogd in FIFA en misschien vergeten bent uit te loggen?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 7 (1.486 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account gehackt, geen hulp EA ?!

★ Novice

Nee dat is onmogelijk 

Bericht 6 van 7 (1.484 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account gehackt, geen hulp EA ?!

★★★★★ Expert
Het kan wel gebeuren, zonder jouw medeweten, @mitchel9000.


Stop met het delen van jouw accounts en platforms.
Alle wachtwoorden wijzigen, jouw gegevens goed nagaan en wijzigen, de beveiligingsinstellingen verhogen. Software ook bijwerken.
Dit doen voor elke getroffen e-mail adres, account, platform, dienst en platform.
Sterk (vanaf 16 tekens) en uniek nieuw wachtwoord voor de juiste EA / Origin account kiezen: https://signin.ea.com/p/web/resetPassword Wacht minimaal 1½ uren na elke gedane poging.

Nagaan of je soms een verbanning of schorsing hebt gekregen.
Voor meer informatie zie het betreffende e-mail bericht hierover.
Deze stappen zullen echt door jezelf gedaan worden.
Schorsingen en verbanningen worden niet afgehandeld via het forum en de helpdesk.

Je zal zelf contact opnemen met de helpdesk, om te kijken wat aan de ontbrekende spelvoortgang / inhoud gedaan kan worden, als de aanvullende ondersteuning: https://help.ea.com/nl/contact-us
Alle velden invullen, wat makkelijk zou gaan via de chat.
Persoonlijke zaken betreft jouw EA / Origin kunnen niet afgehandeld worden via het forum.

Als je de vragen niet kan beantwoorden van de helpdesk medewerker(s), dan is het mogelijk dat je de ontbrekende spelvoortgang / inhoud niet kan terugkrijgen.

Wat je dient te doen als jouw EA / Origin account soms is gehackt: https://help.ea.com/nl/help/account/secure-hacked-ea-account/
Beheer de beveiliging en veiligheid van jouw EA / Origin account: https://help.ea.com/nl/help/account/how-to-maintain-account-security/


Groetjes.
Bericht 7 van 7 (1.428 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help