account naam

door 6a382834a330c1c2
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

account naam

★★★★★ Newbie

Oke, als het goed is zie je nu een hele rits cijfers en letters staan bij mijn account, in plaats van mijn account naam (Xantra of Nevynne). Opeens is dat verdwenen en heb ik alleen nog mijn EA ID als naam. 
Ook mijn vriend heeft dit probleem. Een game die we samen spelen (SimCity) stond eerder nog wel bij dat we onze originele namen hadden maar nu staat er alleen dit. Dus we krijgen berichten met "Welkom in je stad 6a382834a330c1c2" en ik kan ook niet meer zien welke vriend wie is, omdat ze allemaal die letters/cijfers als naam hebben. 

Wat is er hier aan de hand? 

Bericht 1 van 6 (666 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: account naam

Community Manager
@6a382834a330c1c2, je kunt het oplossen door op https://profile.ea.com in te loggen met je EA account en daar je gebruikersnaam te wijzigen, als het goed is.
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 6 van 6 (613 Weergaven)

Alle reacties

Re: account naam

Champion

Hey @6a382834a330c1c2 ,

 

Je beschrijft dat jouw vriend en jij samen SimCity spelen en dat je dat voorheen onder je eigen naam deed maar sinds kort is je account ID (naam) veranderd in een reeks cijfers.

 

Kan je aangeven of je samen gebruikmaakt van dezelfde computer? En, als dat zo is hebben jullie ieder een eigen EA account of maken jullie gebruik van één account en dus met maar één e-mailadres. In dat geval is het duidelijk dat jullie allebei hetzelfde ID hebben. Lees in dat geval de EA aanmeldingsverificatie nog eens na: EA-aanmeldingsverificatie inschakelen. Houd er rekening mee dat je hiermee de gebruikersvoorwaarden schendt.

 

Je kunt dit oplossen door op de computer meerdere accounts aan te maken voor ieder familielid (vriend) in je huishouden. Iedereen krijgt dan een eigen inlognaam en wachtwoord je kunt deze accounts ook weer koppelen aan een eigen e-mailadres. Met die accounts kan je je aanmelden bij EA en een account openen met je eigen e-mailadres en wachtwoord.

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (649 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: account naam

★★★★★ Newbie

We hebben beiden een eigen computer en eigen accounts. Het is dat het juist bij ons beide gebeurd, terwijl we eigen accounts, eigen computers en eigen spellen hebben (alleen SimsCity hebben we beide toen gekocht en spelen we samen, als in 2 losse spellen gekocht maar het is een multiplayer). 

Daardoor dat we nu zagen in de game pas eigenlijk, dat we niet meer onze eigen game naam hadden maar 6a38... blahblah

Bericht 3 van 6 (639 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: account naam

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @6a382834a330c1c2,

Dit komt waarschijnlijk omdat je het wachtwoord van je (verwijderde of inactieve) account hebt gereset, waardoor je nu deze willekeurige cijfer/letter reeks hebt. Kan dit kloppen?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 6 (632 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: account naam

★★★★★ Newbie

In mijn geval kan dit zo zijn. Maar mijn vriend niet.
En ik kan het nergens ook oplossen. 

Bericht 5 van 6 (620 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: account naam

Community Manager
@6a382834a330c1c2, je kunt het oplossen door op https://profile.ea.com in te loggen met je EA account en daar je gebruikersnaam te wijzigen, als het goed is.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 6 (614 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help