Mag ik een unban omdat ik ben gebannen voor niks

door 26Isaac
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Mag ik een unban omdat ik ben gebannen voor niks

★★★ Newbie

Hey EA. Ik ben gebannen voor niks en ik weet zelf ook niet wat ik heb gedaan, dus ik zou het leuk vinden als jullie mij unbannen, of zeggen wat ik heb gedaan.

Bericht 1 van 2 (876 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Mag ik een unban omdat ik ben gebannen voor niks

Community Manager
Hey @26Isaac,

Via onze Answers HQ-forums kunnen we helaas niet helpen met ondersteuningsvragen die specifiek zijn voor geblokkeerde accounts. In plaats daarvan kan ons Servicevoorwaardenteam je daarbij helpen. Als je meer informatie wilt over de status van je account met betrekking tot een sanctie, raad ik je aan hiervoor een ticket aan te maken via de volgende stappen die hier vermeld staan: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/.

Dankjewel.
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (866 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Alle reacties

Re: Mag ik een unban omdat ik ben gebannen voor niks

Community Manager
Hey @26Isaac,

Via onze Answers HQ-forums kunnen we helaas niet helpen met ondersteuningsvragen die specifiek zijn voor geblokkeerde accounts. In plaats daarvan kan ons Servicevoorwaardenteam je daarbij helpen. Als je meer informatie wilt over de status van je account met betrekking tot een sanctie, raad ik je aan hiervoor een ticket aan te maken via de volgende stappen die hier vermeld staan: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/.

Dankjewel.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 2 (867 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help