Re: Bannend

door T0xicFishh
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Bannend

★★★ Newbie

Ik ben geband op fifa zn twee weken

ik heb twee keer ea gebeld en ze zeggen niet waarom maar ik mag ook niet meer spelen ook op me e-mails word niet meer gereageerd echt bedankt ea voor je goede hulp en vooral dat ik niet meer mag spelen

Bericht 1 van 4 (1.066 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Bannend

Community Manager
Hoi @T0xicFishh,

We kunnen helaas niet helpen met bans hier op de forums, en het klinkt alsof je al contact hebt gehad met onze terms of service team. Zij zijn de enige die je kunnen helpen met bans, en misschien is het waard om toch nog een keer contact op te nemen. Je kan ze direct een bericht sturen via de webformulier in dit artikel:

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-locked-or-banned-or-suspended-accounts/

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (1.031 Weergaven)

Alle reacties

Re: Bannend

Community Manager

Hi @T0xicFishh,

 

Thanks for creating this thread. I'm afraid the board you've shared this on is supported in English, so this won't get much response if it remains there. Please ensure your posts and threads are shared in the language of the board you're posting on for again. ^^

I'm going to pop this on over to the Dutch AHQ boards. Standard smile

Thanks,

EA_Lanna

 

Lanna.png____________________________________________________________


*Accept as Solution button- If a post answers your question please let us and other players know by hitting this button.
*Me Too button - 'Me Too' helps us track how many players are also experiencing that issue. Definitely make use of this button.
*XP button - Say Kudos and help players 'Level Up' by giving them XP for helpful posts.


Please only DM me if I've asked you to, or in the case of highly sensitive content. General questions/issues/topics are best shared on the forum where others can take part/benefit from the responses/solutions/workarounds

Bericht 2 van 4 (1.042 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bannend

Community Manager
Hoi @T0xicFishh,

We kunnen helaas niet helpen met bans hier op de forums, en het klinkt alsof je al contact hebt gehad met onze terms of service team. Zij zijn de enige die je kunnen helpen met bans, en misschien is het waard om toch nog een keer contact op te nemen. Je kan ze direct een bericht sturen via de webformulier in dit artikel:

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-locked-or-banned-or-suspended-accounts/

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 3 van 4 (1.032 Weergaven)

Re: Bannend

★★★ Newbie
@EA_QueenBee Ik ben al zolang bezig en vokgensmij kan niemand mij helpen sorry dat ik het zo zeg maar erg belabberd! Ik mag wel een hoop gratis paks krijgen voor de lasten
Bericht 4 van 4 (1.002 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help