Re: Geen daily 10.000 en rare tear xp beloning

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Geen daily 10.000 eindscore bij het einden van eerste spel

★★★ Guide

Product: Battlefield 2042
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? PC
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? Nvidia gtx 3080
Voer de grote van het geheugen in GB in 12GB
Gebruik je software met een overlay? Nee
In welk deel van het spel komt het probleem voor? Multiplayer
In welk deel van het speltype? Conquest
Selecteer jouw regio Europa
Op welke server gebeurde dit? allen
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm) na laatste update
Omschrijf kort je bug: Na het eerst spel van de dag krijg je 10.000 punten voor de daily mission. Nu geeft hij het bij het overzicht wel aan, maar telt ze niet bij de scores op.
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? door een ronde te spelen en dan na het afronden van de games, dan komen de scores en mis je de 10.000 bij het eind totaal
Wat gebeurt er? Na het eerst spel van de dag krijg je 10.000 punten voor de daily mission. Nu geeft hij het bij het overzicht wel aan, maar telt ze niet bij de scores op.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? de 10.000 daily scores weer toe te laten voegen bij het eind totaal

Na het eerst spel van de dag krijg je 10.000 punten voor de daily mission.
Nu geeft hij het bij het overzicht wel aan, maar telt ze niet bij de scores op.

Bericht 1 van 8 (803 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Geen daily 10.000 en rare tear xp beloning

Community Manager

Hey @INSIDER_NL

 

Weer even een update.

 

 

Standard smile

EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 8 van 8 (709 Weergaven)

Alle reacties

Geen daily 10.000 en rare tear xp beloning

★★★ Guide

Mijn vraag is hebben jullie dit ook??  Sinds de nieuwe update mis ik de 10.000 score bij het spel van de dag. Hij laat ze wel zien in het overzicht maar telt ze niet bij het totaal op.

wat ook raar is ik ben tear 84 en moet voor elk bolletje boven de tier 15.500 scores XP halen om een bolletje boven mijn tear te laten branden om de complete tear te halen. Een van mijn teamleden met tear 94 moet voor elke bolletje boven de tear 14.500 score XP halen om verder in de tear te kunnen. Dus iemand met een hoger tear hoeft minder score te halen om een bolletje verder in zijn tear te komen. Lijkt mij een beetje de omgekeerde wereld.

Bericht 2 van 8 (810 Weergaven)

Re: Geen daily 10.000 en rare tear xp beloning

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @INSIDER_NL,

Yes, we hebben inderdaad meer rapporten ontvangen met betrekking tot de missende Daily XP beloningen. De teams zijn op de hoogte van dit probleem en het wordt onderzocht. Helaas hebben we op dit moment geen updates te delen hierover, maar wanneer we iets hebben, dan proberen we het hier in het topic te plaatsen. Het kan ook zijn dat dit zal worden gedeeld via https://twitter.com/BattlefieldComm, niet zeker.

Met betrekking tot de aparte XP die je nodig hebt om een stapje omhoog te gaan in de Battle Pass; hmm, dit is inderdaad apart. Er is hier wel een topic over op het Engelstalige forum. Kun jij jezelf hier in vinden dat jij hetzelfde meemaakt?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 8 (796 Weergaven)

Re: Geen daily 10.000 en rare tear xp beloning

★★★ Guide

Bedankt zover zal vanavond als ik tijd heb even kijke.  

Bericht 4 van 8 (784 Weergaven)

Re: Geen daily 10.000 en rare tear xp beloning

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @INSIDER_NL

 

Even een kleine update: 

 

EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 8 (780 Weergaven)

Re: Geen daily 10.000 en rare tear xp beloning

★★★ Guide

Het verschil in XP voor het behalen van een bolletje heeft te maken dat men in die periodes al een tears heeft gekocht via Battlecoins waardoor je je wat plaatsen omhoog schuift in de tears

maar nog niet met de daarbij bijhoorden scores in XP om weer een tear verder te komen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

Bericht 6 van 8 (733 Weergaven)

Re: Geen daily 10.000 en rare tear xp beloning

Community Manager
@INSIDER_NL, dankjewel voor de extra informatie. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 7 van 8 (728 Weergaven)

Re: Geen daily 10.000 en rare tear xp beloning

Community Manager

Hey @INSIDER_NL

 

Weer even een update.

 

 

Standard smile

EA_LeeuwAHQ
Bericht 8 van 8 (710 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help