sims kunnen niet op computer

door koeschaapkoko
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims kunnen niet op computer

★★★★★ Newbie

mijn sims kunnen opeens niet meer op computers. ze kunnen wel vanzelf erop gaan maar ik kan niet op de computers klikken. ik heb geprobeerd de computers te verkopen en dan weer opnieuw te kopen maar dat werkt niet. ik heb het in verschillende werelds en huishouden geprobeerd maar het werkt allemaal niet. tablets werken wel en het zijn ook alleen de computers. weet iemand hoe dit is gebeurt?

Bericht 1 van 7 (862 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims kunnen niet op computer

★★★★★ Expert
Ga eens testen met een nieuw aangemaakte of standaard gekozen Sim / huishouden, @koeschaapkoko. Zo nodig in een andere woning, op een andere kavel, in een andere buurt. Bepaalde eigenschappen kunnen ervoor zorgen dat het niet lukt.

Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud. Je dient de Origin cliënt en alle spellen van Origin helemaal hebben afgesloten.
De map van De Sims 4, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat, gaan hernoemen. Indien hier nog meerdere mappen in staan met de naam "Sims 4", deze dan ook hernoemen of verplaatsen uit deze locatie.
Lees dit helpartikel hoe je de cache van de Origin cliënt kan leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Start de Origin cliënt, nadat je hebt gecontroleerd dat je ongehinderd verbonden bent met het internet. Ga je aanmelden met de juiste Origin / EA account.
Dan ga je naar je spelbibliotheek toe. Rechtsklik op De Sims 4 en dan "Repareren" kiezen. Wacht tot het reparatieproces klaar is, de duur hiervan zal liggen aan de hoeveelheid gegevens, als de snelheden van jouw computer en internetverbinding.
Overige en onnodige openstaande software helemaal afsluiten.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Zorg hierna dat je De Sims 4 schoon start. Net als elk ander spel van Origin, altijd eigenlijk via de Origin cliënt.

Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 7 (853 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims kunnen niet op computer

★★★★★ Expert
Ga eens testen met een nieuw aangemaakte of standaard gekozen Sim / huishouden, @koeschaapkoko. Zo nodig in een andere woning, op een andere kavel, in een andere buurt. Bepaalde eigenschappen kunnen ervoor zorgen dat het niet lukt.

Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud. Je dient de Origin cliënt en alle spellen van Origin helemaal hebben afgesloten.
De map van De Sims 4, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat, gaan hernoemen. Indien hier nog meerdere mappen in staan met de naam "Sims 4", deze dan ook hernoemen of verplaatsen uit deze locatie.
Lees dit helpartikel hoe je de cache van de Origin cliënt kan leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Start de Origin cliënt, nadat je hebt gecontroleerd dat je ongehinderd verbonden bent met het internet. Ga je aanmelden met de juiste Origin / EA account.
Dan ga je naar je spelbibliotheek toe. Rechtsklik op De Sims 4 en dan "Repareren" kiezen. Wacht tot het reparatieproces klaar is, de duur hiervan zal liggen aan de hoeveelheid gegevens, als de snelheden van jouw computer en internetverbinding.
Overige en onnodige openstaande software helemaal afsluiten.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Zorg hierna dat je De Sims 4 schoon start. Net als elk ander spel van Origin, altijd eigenlijk via de Origin cliënt.

Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 7 (854 Weergaven)

Re: sims kunnen niet op computer

★★★★★ Newbie

Hij doet het weer! ik heb gedaan wat je voorstelde en gelukkig doen de computers het weer. heel erg bedankt!

Bericht 3 van 7 (834 Weergaven)

Re: sims kunnen niet op computer

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @koeschaapkoko,

 

Dat jouw Sims geen activiteiten kunnen uitvoeren op hun computers is wel heel vervelend.

Probeer altijd eerst om je spel te repareren? Meestal kan je met een reparatie in Origin veel bekende problemen oplossen.

Je kan ook proberen het probleem op te lossen door het bestand localthumbcache.package uit de map Documenten\Electronic Arts\De Sims 4 te verwijderen. Gewoon deleten dus. Zodra je De Sims 4 weer start maakt het spel een nieuwe 'schone' versie aan. Want er blijven ook wel eens foutjes 'hangen' in dat bestand localthumbcache.package.

 

Als je na deze stappen toch nog last van het probleem blijft houden, zou je dan willen aangeven met welk besturingssysteem jij De Sims 4 speelt en als het even kan  ook de specificaties van jouw computer of laptop.

 

Laat even weten of je hier iets aan hebt.

 

Veel succes met de reparatie.

 

Edit: Goed dat je het hebt weten op te lossen. Test je modificaties voordat je deze terug plaatst!

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 7 (832 Weergaven)

Re: sims kunnen niet op computer

Community Manager
@koeschaapkoko, fijn om te lezen dat het zo snel is opgelost!
Veel speel plezier!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 7 (818 Weergaven)
0 Kudos

Re: sims kunnen niet op computer

★★★ Newbie

bij mij werkt het niet wat moet ik nu doen

Bericht 6 van 7 (358 Weergaven)
0 Kudos

Re: sims kunnen niet op computer

Community Manager
Hoi @qan5y74ver5x,

Dit onderwerp is ondertussen al bijna een jaar oud. Ik ga het sluiten om necroposting te voorkomen, maar aarzel niet om een nieuwe thread te maken, en dan zullen we ons best doen om je te helpen met je probleem. Standard smile

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 7 van 7 (344 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help