Re: probleem met sims

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

probleem met sims

★★ Novice

mijn sim heeft hele rare witte vlekken op zijn lichaam, hoe kan je dit wegdoen? Het is ook alleen bij deze sim en in CAS zie je deze vlekken ook niet. Ik heb dit bij alle outfits.

 

16-3-20_11-11-33.png

Bericht 1 van 4 (584 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: probleem met sims

★★★★★ Expert
Heb je de basisstappen al gedaan, @larrystylish? Dit soort problemen worden meestal veroorzaakt door het gebruik aangepaste inhoud.

Voordat je hiermee begint: dien je de Origin cliënt en alle Origin spellen helemaal af te sluiten.
Hernoem de map van De Sims 4, dien in je "Documenten\Electronic Arts\" zal staan.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Controleer dat je verbonden bent met het internet. Gebruik bij voorkeur een bekabelde internetaansluiting.
Controleer dat de Origin cliënt niet gehinderd wordt door software die je hebt openstaan. Sommige beveiligingssoftware kunnen dit onbedoeld doen.
Start dan de Origin cliënt weer en ga je aanmelden met de juiste Origin / EA account.
Aansluitend ga je naar je spelbibliotheek, rechtsklik op De Sims 4 en kies de "Repareren" optie.
Wachten totdat het reparatieproces helemaal klaar is.
Dan dien je te gaan testen of je probleem is opgelost. Met een nieuwe gemaakt Sim of huishouden. Ook kan je eentje gebruiken die standaard met het spel meekomen.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (575 Weergaven)

Alle reacties

Re: probleem met sims

★★★★★ Expert
Heb je de basisstappen al gedaan, @larrystylish? Dit soort problemen worden meestal veroorzaakt door het gebruik aangepaste inhoud.

Voordat je hiermee begint: dien je de Origin cliënt en alle Origin spellen helemaal af te sluiten.
Hernoem de map van De Sims 4, dien in je "Documenten\Electronic Arts\" zal staan.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Controleer dat je verbonden bent met het internet. Gebruik bij voorkeur een bekabelde internetaansluiting.
Controleer dat de Origin cliënt niet gehinderd wordt door software die je hebt openstaan. Sommige beveiligingssoftware kunnen dit onbedoeld doen.
Start dan de Origin cliënt weer en ga je aanmelden met de juiste Origin / EA account.
Aansluitend ga je naar je spelbibliotheek, rechtsklik op De Sims 4 en kies de "Repareren" optie.
Wachten totdat het reparatieproces helemaal klaar is.
Dan dien je te gaan testen of je probleem is opgelost. Met een nieuwe gemaakt Sim of huishouden. Ook kan je eentje gebruiken die standaard met het spel meekomen.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (576 Weergaven)

Re: probleem met sims

Champion
Heb je het probleem al kunnen oplossen, @larrystylish? Zo niet dan heb ik toch nog een paar vragen voordat je al je modificaties de deur uitdoet. Omdat je het probleem ervaart bij alleen deze Sim, kan het ook te maken hebben met een bug.
Welk doel heeft jouw sim en is het misschien een magiër of andere occulte sim of een combinatie daarvan? Al dat zo is dan hoor ik dat graag want, dan kunnen er andere oplossingen mogelijk zijn dan het repareren van je spel.
Laat het maar weten.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (541 Weergaven)
Highlighted

Re: probleem met sims

★★★★★ Expert
Is het probleem inmiddels opgelost, @larrystylish?
Bericht 4 van 4 (504 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help