Re: Can't areste people

door lootensamber
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

politie cariëre bugg-glitch

★★★ Novice

hallo,

 

ik speel al een tijdje de sims4 en als ik voor politie ga werken  ga je op bepaald moment naar een crime-scene

 

moet je evidence zoeken en bewijs materiaal  verzamelen  , een dat gedaan keer ke terug naar politie kantoor

 

tot slot ging ik bepaald moment op bezoek op dat plaats  en alle bewijs materialen lag daar nog altijd  zoals grafitti of brand vlekken  verbrande  meubels  zelfs nog verborgen bewijs materiaal

 

nochtans zegt het spel  bij het verlaten van de crime scene  worden alle bewijs opgekuist ( wat dit niet zo is )

 

ik heb het spel meerdere keren  opnieuw geinstaleerd   opbnieuw begonnen maar de fouten blijven maar komen

 

iemand die hier ook heeft meegemaakt ?

 

 

 

Bericht 11 van 12 (346 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Can't areste people

★★ Novice

Best,
I have a problem that I've had for a while. When I do the job at the police station, I have to arrest people. But if I stole them, they'll never come. Sometimes I have to do it 5 times before the person comes along. Do you know a solution for this?

Greetings
Amber

Bericht 1 van 12 (458 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't areste people

Champion

Hey @lootensamber,

 

Welkom op de Nederlandse forum pagina van AHQ. 

Je kunt je vragen hier gewoon in het Nederlands stellen en je krijgt dan ook antwoord in die taal. 

 

Als ik het goed begrijp heb je problemen om NPC (non player controlled) Sims te arresteren. Kan je aangeven welke rang de Sim waar jij mee speelt heeft? Er zijn namelijk wel wat problemen (geweest) met de detective-rang en vooral als de boeven ook nog eens politiemensen zijn. Die kan je dan namelijk niet arresteren. 

 

Zou je in het Nederlands willen omschrijven waar je precies problemen mee hebt?

 

Heb je als oplossing al eens geprobeerd om je spel te repareren? Als je meer informatie wilt geven, meld dan gelijk ook even met welk systeem jij De Sims 4 speelt (Windows of MacOS of op een console)

 

Hoe meer extra informatie je geeft hoe beter we je hier kunnen helpen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 12 (448 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't areste people

★★ Novice

hey,

 

Ja ik heb het spel al eens gerepareerd. Ik heb  dit met elke rang in de carierre En ik weet niet meer wat ik moet doen om het te fixen.

 

groetjes

Bericht 3 van 12 (440 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't areste people

[ Bewerkt ]
Champion

Dank je voor je snelle reactie @lootensamber,

 

Maak je misschien gebruik van aangepaste inhoud (zoals custom content en/of mods) en zou het misschien daaraan kunnen liggen? 

Kijk ook even of je het probleem kunt oplossen door het bestand localthumbcache.package te verwijderen uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\.

Het gebeurt wel vaker dat je een probleem kunt oplossen door het verwijderen van dit bestand. 

Als dat niet luk, probeer dan toch zoveel mogelijk informatie te geven over jouw computer en de situatie die je tegenkomt. Als het kan voeg dan ajb ook een schermopname of een link naar een video opname van de situatie bij. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 12 (436 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't areste people

★★ Novice

Hey,

 

Sorry voor de late reactie. Het heeft niet gewerkt met het bestand te verwijderen. Ik gebruik mods, ik heb deze ook allemaal vernieuwd.

 

Groetjes 

Bericht 5 van 12 (395 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't areste people

Champion

Hey @lootensamber,

 

Je geeft aan dat je jouw mods allemaal hebt vernieuwd.

Zou je dan toch eens willen kijken of het probleem blijft bestaan als je al jouw mods even verwijderd en het spel volledig vanilla speelt? 

Daarnaast heb ik nog even verder gezocht en nog vier openstaande bug rapporten gevonden op de Engelstalige Forum pagina die allemaal gaan over de detective carrière.

  1. [OPEN] [GTW] Suspects won't appear at the station after arrest - Answer HQ
  2. [OPEN] [GTW] Cannot arrest suspect if suspect is also a police officer - Answer HQ (ea.com)
  3. [NEEDS SAVES] [GTW] No sims at detective APB locations except for the criminal - Answer HQ
  4. [OPEN] [GTW] Detective Career: Two Chiefs - Answer HQ (ea.com)

Omdat ik niet precies kan zien waar jouw situatie door wordt veroorzaakt, wil ik je vragen om daar even naar te kijken, Als je hulp nodig hebt met vertalen laat het me dat even weten.

Kom je een voor jou bekende situatie tegen in deze burg rapporten, klik dan even op 'Me too' (Ik ook).

 

Laat ook even weten of je hier iets aan hebt. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 12 (376 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't areste people

★★ Novice

Hey,

 

Ik heb het gelezen. Maar ik snap nog steeds niet zo goed hoe ik het moet proberen oplossen

Bericht 7 van 12 (350 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't areste people

Champion

Hey @lootensamber 

 

Ik heb de links naar de bug rapporten toegevoegd omdat er meer spelers zijn die last hebben met de detective carrière. Dit links waren vooral bedoeld om je wat meer informatie te geven en te kijken of jij eenzelfde soort probleem ervaart. 

 

Als je mods gebruikt dan raad ik je sowieso aan om die te testen. In de volgende link vind je informatie over wat je kan doen als mods verouderd zijn of een probleem vormen in je spel: Downloaden voor De Sims 4: Custom Content (CC) en Mods — The Sims Dutch

 

Op dit moment heb ik eigenlijk te weinig informatie om een oplossing of workaround te bedenken. Vandaar de vraag of je het spel eens zonder mods zou willen proberen te spelen en dan te kijken of je het probleem nog steeds hebt. 

 

Laat het ajb even weten als je je spel zonder mods hebt getest.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 12 (334 Weergaven)

Re: Can't areste people

★★ Novice

de eerste link is hetzelfde probleem dat ik heb. Maar ik snap niet hoe je het oplost. Ik heb de mods die ik gebruik allemaal vernieuwd. En er gebeurt  het zelfde. Alle aanwijzingen lijden naar de verdachte die ik wil arresteren maar als ik hem/haar arresteer komt die niet tevoorschijn in de cel bij het politie kantoor. Ik heb het spel gereset en eens gereparreed en het heeft niet geholpen.

 

Bericht 9 van 12 (315 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help