Re: mods mapje verwijdert

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

mods mapje verwijdert

★★★ Newbie

hoi, 

ik kreeg de melding dat mijn scripoproep was mislukt. online gezocht en dat probleem is opgelost. nu heb ik denk ik perongeluk het mapje mods verwijderd. als ik in het mapje electronics art ga en dan op sims 4 klik staat daar niet het mapje mods. kan ik die zelf weer toevoegen? 

Bericht 1 van 4 (516 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mods mapje verwijdert

Champion

Hey @elsa197,

 

Als je jouw spel weer opnieuw start dan zou er als het goed is vanzelf weer een map mods worden toegevoegd aan de Sims 4 map. Voor de zekerheid kan je ook je spel even repareren. In de EA App doe je dat door in de linker kolom op My Collection te klikken. Daarna klik je op de drie puntjes in de tegel van De Sims 4 en dan op Repair. Wacht tot het proces helemaal is afgerond.  

 

Het zelf toevoegen van een map mods kan voor problemen zorgen en is dus af te raden.

 

Hopelijk heb je hier wat aan. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (500 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mods mapje verwijdert

★★★ Newbie

hoi, als mijn famielies waren ook uit de sims verwijdert, asl ik in de verkenner ga klik ik op electroncis art dan op sims 4 maar eerst stond daar dan nog het mapje mods die is dus nu verdwenen, ik  heb jou tips opgevolgt maar helaas zonder succes

Bericht 3 van 4 (480 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mods mapje verwijdert

Champion

Hey @elsa197,

 

Ik denk dat er dan nog wat meer aan de hand kan zijn.

Zou je voor mij een schermopname kunnen maken van de inhoud van jouw De Sim 4 map en die willen toevoegen als bijlage bij je volgende antwoord?

 

Ik begrijp dat je gebruik wilt maken of gebruik maakt van aangepast materiaal. In de volgende link vind je veel informatie waar je dan rekening mee moet houden. 

https://answers.ea.com/t5/Bug-rapporten-en-Technische/Als-je-gebruik-maakt-van-aangepast-materiaal/t...

Misschien kan je een aantal van de suggesties die ik daar doe alvast toepassen?

 

Laat even weten of je daarmee vooruit kunt anders kijken we even verder naar andere oplossingen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (467 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help