''kan ruimte niet plaatsen in deze spelmodus''

door veerlesg
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

''kan ruimte niet plaatsen in deze spelmodus''

★★★ Newbie

HELP

Ik kan niets downloaden in de galerie! 

Ik wil aangeboden ruimtes (bijv 'maximalistic living room') downloaden maar hij geeft aan ''kan ruimte niet plaatsen in deze spelmodus''.

Weet iemand hier een antwoord op?

Bericht 1 van 4 (883 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: ''kan ruimte niet plaatsen in deze spelmodus''

Champion

Hey @veerlesg,

 

Als je de melding krijgt dat je een ruimte uit de Galerie niet kunt plaatsen in de spelmodus dan kan het zijn dat je de ruimte wel kunt plaatsen in de bouwmodus.

 

Er zijn een paar manieren om deze situatie op te lossen.

 

Download de ruimte die je wilt plaatsen via de galerie in de spelmodus door gebruik te maken van de download knop. Dat is het icoontje rechts onderin. Ga daarna naar de bouwmodus en open je eigen bibliotheek, zoek de ruimte en plaats deze ruimte in of op de kavel waar je mee speelt. 

 

Je kunt ook gewoon via het internet naar de galerie gaan en daar het item (in jouw situatie dus de maximalistic living room) downloaden. Als je daarna De Sims 4 start kan je ook weer via de bouwmodus en vanuit jouw eigen bibliotheek de ruimte in jouw spel inbrengen.

 

Als je toch nog vragen hebt, laat het dan even weten.

 

Veel succes en veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (863 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Alle reacties

Re: ''kan ruimte niet plaatsen in deze spelmodus''

★★★★★ Expert
Zit je dan wel in de goede spelmodus, @veerlesg?
Kan zijn dat er bepaalde spelversie nodig is.
Worden soms er aangepaste inhoud en/of cheatcodes gebruikt?
Kan zijn dat onderdeel uitmaakt van iets anders of nog iets anders nodig is.
Controleer dat de instellingen voor het gebruik van aangepaste inhoud bij De Sims 4 zijn ingeschakeld, zodat allen worden toegestaan.
Mogelijk heb je bepaalde (beveiligings)software draaien, die de werking hiervan toch op een bepaalde manier het blokkeert / stoort.
De basisstappen eens helemaal doen.
Mocht het niet lukken, dan contact opnemen met de maker hiervan.
Rekening mee houden, dat je met "De Sims4 - Legacy Editie" en/of kinderaccount geen toegang hebt tot de online functies.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (876 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ''kan ruimte niet plaatsen in deze spelmodus''

Champion

Hey @veerlesg,

 

Als je de melding krijgt dat je een ruimte uit de Galerie niet kunt plaatsen in de spelmodus dan kan het zijn dat je de ruimte wel kunt plaatsen in de bouwmodus.

 

Er zijn een paar manieren om deze situatie op te lossen.

 

Download de ruimte die je wilt plaatsen via de galerie in de spelmodus door gebruik te maken van de download knop. Dat is het icoontje rechts onderin. Ga daarna naar de bouwmodus en open je eigen bibliotheek, zoek de ruimte en plaats deze ruimte in of op de kavel waar je mee speelt. 

 

Je kunt ook gewoon via het internet naar de galerie gaan en daar het item (in jouw situatie dus de maximalistic living room) downloaden. Als je daarna De Sims 4 start kan je ook weer via de bouwmodus en vanuit jouw eigen bibliotheek de ruimte in jouw spel inbrengen.

 

Als je toch nog vragen hebt, laat het dan even weten.

 

Veel succes en veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (864 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ''kan ruimte niet plaatsen in deze spelmodus''

Community Manager
Hey @veerlesg,

Goed om te lezen dat het inmiddels al weer is opgelost. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 4 (823 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help