hoe speel je sims 4 op een mac

door emmmmature
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

hoe speel je sims 4 op een mac

★★★ Newbie

hey all, ik heb de origin for mac app gedownload om sims 4 te kunnen spelen, de gratis demo versie was alleen beschikbaar voor windows, dus heb ik het standaard abonnement afgesloten. nu kan ik alleen alsnog het spel niet in... als ik sims 4 aanklik in "mijn gamebibliotheek" dan staat er "op EA play alleen beschikbaar voor windows. koop de game voor mac." als ik daarop klik kom ik weer in "toon in blbliotheek" - ik word gek!! hoe speel ik dit spel?

Bericht 1 van 2 (333 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: hoe speel je sims 4 op een mac

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @emmmmature,

Welkom op het forum!

De basis versie van De Sims 4 is sinds enkele maanden gratis te downloaden/te spelen, zie onze post hier voor meer informatie hierover (en onze site). Dus als het goed is, hoef je het basisspel helemaal niet los aan te schaffen en is er ook geen demo meer beschikbaar van het spel.

Ik lees dat je aangeeft EA Play te hebben aangeschaft. Dit werkt helaas niet voor de Mac en is alleen beschikbaar voor Windows, je kunt er alleen de Windows versies van een spel mee spelen, zolang je abbo geldig is. Dit werkt niet op een Mac.

Het is inderdaad zo dat Origin voor Mac nog steeds dé plaats is om al je EA spellen op Mac te spelen, mochten de spellen ondersteuning hebben voor de Mac. Voor Windows is er de EA app.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 2 (306 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help