Technische fout

door Jenniferfm_
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Technische fout

★★★ Newbie

Iemand die mij kan helpen?

 

Sinds the SIMS 4 update van vandaag, kan ik :

-Mijn sims niet zien.

- Alleen de expansies kits kan ik zien bij werelden, Willow Creek etc niet.

- Bepaalde huizen geven op de tegels vraagtekens. 

- Behang van de muren zijn niet zichtbaar 

-Zwembaden knipperen, die zijn ook niet te zien. 

 

Bericht 1 van 6 (319 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Technische fout

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @Jenniferfm_,

 

Waarschijnlijk wordt dit probleem veroorzaakt door met de update onverenigbaar aangepast materiaal.

Ik raad je aan de informatie in deze link te lezen en vooral ook toe te passen: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Als-je-gebruik-maakt-van-aangepast-materiaal/m-p/11711598#M14442

Test je spel dus zonder mods en cc en kijk dan of het probleem nog bestaat. Verwijder voor de zekerheid ook het bestand localthumbcache.package uit de map:  \Documenten\Electronic Arts\De Sims 4

 

Als je daarna geen problemen ervaart zal je jouw mods en cc moeten testen op gebroken en verouderde mods en cc. Test altijd op een nieuw te starten spel om te voorkomen dat je oude spelvoortgang wordt aangetast.

 

Als je daarbij hulp nodig hebt laat het dan ook even weten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (312 Weergaven)

Alle reacties

Re: Technische fout

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @Jenniferfm_,

 

Waarschijnlijk wordt dit probleem veroorzaakt door met de update onverenigbaar aangepast materiaal.

Ik raad je aan de informatie in deze link te lezen en vooral ook toe te passen: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Als-je-gebruik-maakt-van-aangepast-materiaal/m-p/11711598#M14442

Test je spel dus zonder mods en cc en kijk dan of het probleem nog bestaat. Verwijder voor de zekerheid ook het bestand localthumbcache.package uit de map:  \Documenten\Electronic Arts\De Sims 4

 

Als je daarna geen problemen ervaart zal je jouw mods en cc moeten testen op gebroken en verouderde mods en cc. Test altijd op een nieuw te starten spel om te voorkomen dat je oude spelvoortgang wordt aangetast.

 

Als je daarbij hulp nodig hebt laat het dan ook even weten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (313 Weergaven)

Re: Technische fout

★★★ Newbie
@Trismagistos Het is gelukt! Bedankt
Bericht 3 van 6 (293 Weergaven)

Re: Technische fout

Champion

Graag gedaan @Jenniferfm_ ,

 

Veel plezier met spelen! Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (282 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Technische fout

★★★ Newbie
@Trismagistos Misschien iets t ervoer gejuicht haha, ik zie nu eekhoorns op m’n plattegrond, daarnaar zijn bepaalde kavels gelabeld met een oranje waaarschuwingstekn en niet zichtbaar maar wel aan te vinken??
Bericht 5 van 6 (276 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Technische fout

[ Bewerkt ]
Champion

Tja, dat te vroeg juichen komt vaker voor, @Jenniferfm_ 

 

Ik heb nog geen tijd gehad om alle updates en effecten door te nemen maar ik kan je wel een kleine handreiking doen. 

Op het Engelstalige Vanilla Forum The Sims Forums  wordt meestal een update gegeven van mods die kapot zijn of die niet meer nodig zijn omdat er een fix voor een probleem is gekomen in de update.

 

Lees daarom in deze link welke mods je moet updaten of verwijderen:  Broken/Updated Mods & CC: Jan 17, 2023 Kits Patch — The Sims Forums

Dit is wel in het Engels dus je zult misschien even moeten zoeken naar de juiste vertaling of inhoud.

 

Als je daarbij hulp nodig hebt laat het ook even weten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 6 (272 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help