Taart inleveren bij braderie

door 8163
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Taart inleveren bij braderie

★★★ Newbie

Hoi, 

 

Ik heb een taart gebakken voor de taartenwedstrijd, alleen kan ik hem niet inleveren bij het opzet stukje waar de taarten ingeleverd moeten worden, iemand die weet hoe dit moet? 

Bericht 1 van 8 (462 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Taart inleveren bij braderie

Champion

Hey @Luctor,

 

Heb je geprobeerd om de taart op het platform te slepen? Ook heel belangrijk is de vraag of jouw Sim de taart zelf heeft gebakken?

Zou je wat meer informatie kunnen geven over de wedstrijd en de taart. Geef dan ajb ook aan of je gebruik maakt van cc en/of mods.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 5 van 8 (200 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Alle reacties

Re: Taart inleveren bij braderie

Champion

Hey @8163,

 

Dat inleveren van de taart is bijna hetzelfde als bij de kippen in deze link: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Kip-in-inventaris-doen-voor-wedstrijd/td-p/11366016#M13031

 

Stop de taart in de inventaris van je Sim en op de braderie klik je gewoon op het tentoonstellingskraampje voor de taarten en kies dan de taart uit die inventaris.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 8 (450 Weergaven)

Re: Taart inleveren bij braderie

Community Manager
Hey @8163,

Ben je er inmiddels uitgekomen? Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 8 (422 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Taart inleveren bij braderie

★★ Novice

Waarom werkt dit niet?

taartwedstrijd.png

Bericht 4 van 8 (210 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Taart inleveren bij braderie

Champion

Hey @Luctor,

 

Heb je geprobeerd om de taart op het platform te slepen? Ook heel belangrijk is de vraag of jouw Sim de taart zelf heeft gebakken?

Zou je wat meer informatie kunnen geven over de wedstrijd en de taart. Geef dan ajb ook aan of je gebruik maakt van cc en/of mods.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 8 (201 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Taart inleveren bij braderie

★★ Novice

Mijn Sim heeft de taart zelf gebakken. Ik zal proberen om bij de volgende taartwedstrijd om te kijken of mijn Sim de taart kan slepen.

 

Ik maak gebruik van één Mod.

Bericht 6 van 8 (192 Weergaven)

Re: Taart inleveren bij braderie

★★ Novice

Vandaag lukte het wel. Dus geen idee of de laatste update het probleem heeft opgelost.

Bericht 7 van 8 (184 Weergaven)

Re: Taart inleveren bij braderie

Champion

Goed dat je de taart nu wel hebt kunnen inleveren, @Luctor!

 

Én, heeft je Sims nog een prijs gewonnen?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 8 (178 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help