Spel laadt niet na de nieuwe update.

door EEmir23
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Spel laadt niet na de nieuwe update.

★★ Novice

Hey ,

 

Gister gaf mijn sims4 op de origin aan dat ik mijn game moest updaten. Vervolgens gedaan , maar na tien x de spel te reaperen origin te verwijderen en de stappen te volgen wat er werd aangegeven. Laad mijn spel gewoon niet. Als ik erop klik gaat die laden en keert het terug naar de origin startpagina.

 

Ik speel de sims4 op Apple macbook air intel core i5

13.3 - 2017. 

Om het wat duidelijker te maken.

 

De stappen die ik hier lees kan ik niet echt uitvoeren want de punten staan niet aangegeven op mijn macbook. Maar heb wel de bestanden gevonden wat ik moest weg halen etc.

 

Maar het lukt gwn niet..

 

Help

 

Groetjes ,

POLAT

Bericht 1 van 8 (788 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Spel laadt niet na de nieuwe update.

★★ Novice

Het is al opgelost , moest gewoon mijn mods verwijderen. Bedankt voor reactie.

In thread bekijken

Bericht 3 van 8 (715 Weergaven)

Alle reacties

Re: Spel laadt niet na de nieuwe update.

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @EEmir23,

 

Dat is wel heel lastig!.

Zou je ook kunnen aangeven welk besturingssysteem jij op je MacBook Air gebruikt? Naast de i5 processor is het ook handig als we wat meer gegevens hebben, waaronder het aantal GB RAM en als het even kan ook de vrije ruimte in de opslagcapaciteit. 

Zou je daarnaast ook willen aangeven welke uitbreidingspakketten je hebt? Vooral bij Apple en MacOS systemen luistert e.e.a. nogal nauw.

 

Als je niet zeker weet welk MacOS besturingssysteem je hebt kijk dan even hier: Controleren welke macOS-versie uw Mac gebruikt - Apple Support (NL)

Daar vind je stappen om dat te achterhalen.

 

Zodra we die informatie hebben, kunnen we je beter helpen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 8 (781 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel laadt niet na de nieuwe update.

★★ Novice

Het is al opgelost , moest gewoon mijn mods verwijderen. Bedankt voor reactie.

Bericht 3 van 8 (716 Weergaven)

Re: Spel laadt niet na de nieuwe update.

Champion

Hey @EEmir23,

 

Hoe extra leuk of spannend custom content en/of mod je spel ook kunnen maken er kleeft altijd een risico aan dat ze stuk gaan. Zeker als er nieuwe updates, waslijst fixes of nieuwe spelonderdelen worden geïntroduceerd. Zorg er dus voor dat je de mods zelf up to date houdt en regelmatig controleert. 

 

Het spelen met mods blijft op eigen risico!

 

Hoe dan ook, veel plezier met spelen.Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 8 (705 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel laadt niet na de nieuwe update.

★★ Novice

Hey ,

 

Dat is wel zo , daarom ga ik voortaan bij elke update of bij het aanschaffen van een nieuwe pack mijn mods updaten. Ik heb best veel verwijderd.

 

 

Bericht 5 van 8 (694 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel laadt niet na de nieuwe update.

★★★★★ Expert
Aangepaste inhoud blijft problemen geven, zeker bij nieuwe spelupdate en/of nieuwe aangepaste inhoud, @EEmir23.
Gebruik ervan blijft op eigen risico.
Zorg dat je de basisstappen helemaal doet. Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud en repareer deze via de Origin cliënt. De Sims 4 schoon starten. Test met nieuwe of standaard Sim / huishouden of het probleem is opgelost.

Nagaan dat je platform wel helemaal is bijgewerkt.

Start De Sims 4 via de Origin cliënt.

Groetjes.
Bericht 6 van 8 (679 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel laadt niet na de nieuwe update.

Champion

Hey @EEmir23 

 

Misschien dat je ook wat hebt aan de handleiding van SimLibby? Downloaden voor De Sims 4: Custom Content (CC) en Mods — The Sims Dutch

Zij is oud moderator van het Het officiële De Sims Forum (thesims.com) en heeft heel veel goede tips en handleidingen geschreven.

 

Laat even weten of je daar wat aan hebt.

 

Veel plezier met spelen Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 8 (670 Weergaven)

Re: Spel laadt niet na de nieuwe update.

Community Manager
Hey @EEmir23,

Heel fijn om te horen dat het alweer is opgelost! Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 8 van 8 (660 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help