Re: Soms

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Soms

★★★★★ Newbie

Goeiedag allemaal 

Ik had vroeger de Sims voor een tijdje gespeeld en daarna verwijdert op mijn pc.

Een paar weken geleden wou ik het nog is dawnloaden op mijn pc maar stond het niet meer in mijn game library. En als ik de game opnieuw wil installeren staat er dat de code van de game al in gebruik is door mijn account. Dus ik kan de code niet meer gebruiken en de game niet spelen.

wat moet ik nu doen ? 

Bericht 1 van 2 (419 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Soms

EA SPORTS FC Team

Goeiedag @Azenka10,

 

Ik heb jouw topic even verplaatst naar het De Sims 4 forum aangezien dit niet over Anthem gaat Wink

 

Maar goed, als het spel niet te vinden is in jouw gamebibliotheek en de code al in gebruik is, dan geef ik het 90% kans dat je ingelogd bent met het verkeerde account.

 

Probeer dus eens in te loggen met een andere gebruikersnaam of mail adres.

 

Als je het spel echt niet kunt vinden op meerdere accounts, neem dan contact op met onze helpdesk:

 

https://help.ea.com/en/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (394 Weergaven)

Alle reacties

Re: Soms

EA SPORTS FC Team

Goeiedag @Azenka10,

 

Ik heb jouw topic even verplaatst naar het De Sims 4 forum aangezien dit niet over Anthem gaat Wink

 

Maar goed, als het spel niet te vinden is in jouw gamebibliotheek en de code al in gebruik is, dan geef ik het 90% kans dat je ingelogd bent met het verkeerde account.

 

Probeer dus eens in te loggen met een andere gebruikersnaam of mail adres.

 

Als je het spel echt niet kunt vinden op meerdere accounts, neem dan contact op met onze helpdesk:

 

https://help.ea.com/en/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 2 (395 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help