Re: Sims Legacies  edition verwijderd.

door elocin1965
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims Legacies  edition verwijderd.

★ Novice

Ik heb mijn Sims legacies verwijderd omdat ik de nieuwe update heb gedownload voor de §4 bit.

Maar elke keer als ik opnieuw mijn sims wou opstarten ging die weer naar de oude versie en had ik elke keer complicaties, vandaar heb ik de legacies versie verwijderd. 

Nu kan enkel mijn spel niet opstarten via de Origin platform 

 

Kan ik die terug downloaden de legacies version? want via Origin kan ik niets meer doen. 

Bericht 1 van 7 (449 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims Legacies  edition verwijderd.

Champion

Hey @milesmilena,

 

Als ik het goed begrijp speelde je De Sims 4 tot voor kort met een 32 bit besturingssysteem en je bent pas geleden overgegaan naar een 64 bit. 

Zou je hier willen aangeven welk computersysteem je gebruikt? Is dat Windows of macOS? en als het even kan geef dan ook de specificaties van jouw systeem aan. 

In deze link vind je informatie over hoe je de systeeminformatie van een Apple (macOS) kunt achterhalen: Controleren welke macOS-versie uw Mac gebruikt - Apple Support (NL) Maak er desnoods een schermopname van.

Als je Windows gebruikt stuur dan even een DxDiag.txt mee. Hier kan je lezen hoe je een DxDiag.txt maakt. https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Hoe meer informatie je geeft hoe beter ik je kan helpen.

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 7 (430 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims Legacies  edition verwijderd.

[ Bewerkt ]
★★ Novice
Spoiler
 

Ik heb een soort gelijk probleem. Als ik het spel wil opstarten, krijg is constant het bericht dat opstarten niet mogelijk is. 

Er staat: starten niet mogelijk vanwege ontbrekende spelgegevens. Download De Sims4 Legacy Edition via Origin. 

 

(5de4b8a3:29f00e76:00000000:00000000)

 

Wat moet ik hier nu mee? Soms krijg ik het bericht dat ik moet repareren en de ene keer lukt dat wel, maar de andere keer weer niet en blijft hij maar lopen.......

Ik speel via Windows op mijn laptop. 

 

HELP ME AUB

 

Bericht 3 van 7 (266 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims Legacies  edition verwijderd.

Champion

Hey @elocin1965,

 

De fout code die je krijgt kan te maken hebben met een blokkade van het spel door antivirussoftware. 

Kan je aangeven of je gebruik maakt van Avast als antivirussoftware en of dat een gratis versie is of de betaalde? 

Als je gebruik maakt van Avast dan kan je dit probleem hopelijk oplossen door in jouw antivirussoftware (en firewall) toegang gegeven aan het programma: TS4_x64.exe.

Als je alleen TS4.exe hebt uitgesloten raad ik je aan de x64 versie ook toe te voegen.

Als je daar hulp bij nodig hebt, laat het dan ook even weten. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 7 (247 Weergaven)

Re: Sims Legacies  edition verwijderd.

★★ Novice

Hey, 

 

Ik heb een betaalde antivirussoftware van AVG. Geldt daarvoor hetzelfde probleem? 

Bericht 5 van 7 (229 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims Legacies  edition verwijderd.

Champion

Hey @elocin1965,

 

Ook AVG werkt volgens hetzelfde principe van toestaan en uitsluiten. Dus ook in het geval dat je een betaalde versie van AVG hebt kan je De Sims 4 en ook de EA App beter toevoegen aan de lijst met uitzonderingen of uitsluitingen. Hierdoor zal jouw antivirussoftware het programma dat je wilt gebruiken niet blokkeren. 

 

Voor AVG kan je hier de nodige informatie vinden: Items uitsluiten van een scanbewerking in AVG AntiVirus | AVG

Laat even weten of je hiermee vooruit kunt en of je eventueel nog hulp nodig hebt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 7 (210 Weergaven)

Re: Sims Legacies  edition verwijderd.

★★ Novice

Bedankt, ik heb dit gedaan en hoop dat het zo is opgelost. 

Mocht het niet zo zijn, hoor je nog van me.....Thinking

Spoiler
Spoiler
 
Bericht 7 van 7 (198 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help