Re: Sims 4 start niet op, scherm valt weg

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 start niet op, scherm valt weg

★ Novice

HHHHEEEELLLLPPPP

 

Mijn sims 4 wil niet meer opstarten op mijn mac. Telkens als ik Origin open en op spelen druk, wil het opstarten maar valt het scherm na enkele seconden uit. Daarna loopt alles vast en moet ik forceer stop drukken. 

Ik heb al alles geprobeerd, ook al de game gerepareerd. 

 

Wat moet ik doen???

Bericht 1 van 4 (897 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 start niet op, scherm valt weg

EA SPORTS FC Team

Voor meer informatie over wat mods precies zijn, kan je dit artikel doorlezen.

 

Je kunt de mods ook verwijderen door De Sims 4 map te hernoemen, zoals hier staat beschreven. 

 

Aangezien je dit probleem hebt sinds je Honden en Katten hebt, kan het zo zijn dat jouw videokaart niet krachtig genoeg is om De Sims 4 op te starten. Ik kan dit voor je controleren wanneer je hier jouw DxDiag plaatst.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (928 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 start niet op, scherm valt weg

EA SPORTS FC Team

Het spel repareren is in ieder geval al een goed begin!

 

Als je mods gebruikt, verwijder dan deze eerst en probeer daarna de stappen die in dit artikel staan. Dat zijn speciale stappen die je uit kunt voeren op de Mac. Werkt het niet of juist wel, laat het ons dan even weten Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 4 (870 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op, scherm valt weg

★ Novice
Dit gaat misschien een domme vraag zijn, maar wat zijn mods? Waar vind ik ze?

Mijn probleem zit zo. Ik heb “de sims 4” en “de sims 4 honden en katten” in hoesje zo in de winkel gekocht en via origin geinstalleerd. Dit werkte altijd prima. Nu sinds kort heb ik via origin “sims 4 aan het werk” gekocht, online.

De eerste keer toen ik het spel wilde spelen werkte dit gewoon zoals het moest. Nu plotst als ik dit wil spelen, wil het spel wel opstarten maar valt alles uit zoals ik al eerder zei. Als ik dan via origin de knop wegvink bij instellingen (weet niet meer juist hoe die knop heet) werkt het spel gewoon weer zoals eerst, maar dan zonder de game “aan het werk”. Kan het liggen aan dat ik 2 spellen in een hoesje in de winkel heb gekocht en 1 spel online? Want ik heb hier natuurlijk wel voor betaald en het werkt ineens niet meer. 😞

Hopend op een snel antwoord
Nicky
Bericht 3 van 4 (840 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op, scherm valt weg

EA SPORTS FC Team

Voor meer informatie over wat mods precies zijn, kan je dit artikel doorlezen.

 

Je kunt de mods ook verwijderen door De Sims 4 map te hernoemen, zoals hier staat beschreven. 

 

Aangezien je dit probleem hebt sinds je Honden en Katten hebt, kan het zo zijn dat jouw videokaart niet krachtig genoeg is om De Sims 4 op te starten. Ik kan dit voor je controleren wanneer je hier jouw DxDiag plaatst.

Jason.png
Bericht 4 van 4 (929 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help