Sim stops with what they are doing amd move there arms

door minouuheijmans
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sim stops with what they are doing amd move there arms

★★ Novice

If i have things to do with the sims, they are all busy and all of the sudden they stop, there arms are going up. And the action is gone. And sometimes if the sims is walking with the dog it stands still time is going forward and the sims that are not walking with the dog are also in some kind of pause. 

Bericht 1 van 9 (588 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim stops with what they are doing amd move there arms

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @minouuheijmans.


Heb je dit ook bij andere Sim / huishoudens, nieuw aangemaakt of gekozen uit het standaard meegeleverde aanbod?
Heb je dit ook op andere kavels / woningen, die je zelf hebt gemaakt?

Mocht je soms aangepaste inhoud gebruiken, dan zal je moeten zorgen dat je deze hebt ontdaan en aansluitend de volledige basisstappen doen.
De Sims via de Origin cliënt laten repareren en bijwerken naar de laatste spelversie.


Groetjes.
Bericht 2 van 9 (578 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim stops with what they are doing amd move there arms

★★ Novice
@RealSimmor0 Met deze huishouden speel ik al een tijdje mee en heb hem zelf gemaakt. Kan het misschien daaraan liggen.
Bericht 3 van 9 (568 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim stops with what they are doing amd move there arms

Champion

Hey @minouuheijmans,

 

Als jouw Sims ineens hun armen in de lucht steken en stoppen met hun bezigheden dan is er zeker wel wat aan de hand. Heb je dit alleen als jouw Sims de hond uitlaten of ook op andere moment?

en wat belangrijker is: gebeurt dit al wat langer of is zie je dit pas na de update van de 31ste maart verschijnen?

 

Er is een bug bekend en die staat al wat langer open waarin alle acties die je in een rij zet ineens stoppen. Het rapport is wel in het Engels maar kun je aangeven of jij hier ook last van hebt? Opgelost: [NEEDS SAVES] Multiple Interactions drop from queue - Answer HQ (ea.com) 

 

Als je gebruik maakt van Custom Content of modificaties dan kunnen die ook vergelijkbare problemen veroorzaken (ook bij het uitbreidingspakket Honden en Katten) Lees dan deze informatie eens: Outdated Mods - Answer HQ (ea.com).  In dat geval zou je jouw spel eens vanilla moeten testen. Dat is dus zonder mods en met een nieuw spel.

 

Als je een schermopname mee kunt sturen dan kan ik eens wat nauwkeuriger bestuderen wat er precies aan de hand is.

 

Laat even weten of je hier iets aan hebt. 

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 9 (558 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim stops with what they are doing amd move there arms

★★ Novice
@Trismagistos Ik ga even een filmpje maken. Maar het is vooral bij het pakket dineren. Dat ze allemaal hun armen omhoog doen en stoppen en alles in de wachtrij weg is. En dan staat er niet eens veel in en het gebeurd ook gewoon zomaar
Bericht 5 van 9 (548 Weergaven)

Re: Sim stops with what they are doing amd move there arms

Champion

Goed om te weten @minouuheijmans!

 

Probeer het filmpje via YouTube op te laden en stuur dan een link mee want als je het via het Forum doet zal het zo klein zijn dat het niet of nauwelijks zichtbaar zal zijn.

En het is wel een bekend verschijnsel dat datgene wat je omschrijft in restaurants gebeurt. Laat ook even weten of jij nog iets hebt verbouwd in het restaurant of dat het van de Galerie komt.

 

Als ik even tijd heb zal ik het filmpje uitgebreid bestuderen!  🎞️  👀

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 9 (544 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim stops with what they are doing amd move there arms

Community Manager
Hey @minouuheijmans,

Is het filmpje maken inmiddels gelukt?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 7 van 9 (425 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim stops with what they are doing amd move there arms

★★ Novice
@EA_Leeuw Nee sorry ik heb het super druk op werk dus heb helaas nog niet kunnen spelen. Zodra ik weer ga spelen dan maak ik een filmpje
Bericht 8 van 9 (397 Weergaven)

Re: Sim stops with what they are doing amd move there arms

Community Manager
@minouuheijmans, oké, geen nood. We wachten rustig af. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 9 van 9 (356 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help