Re: Objecten in huishoudinventaris(playstation)

door Es-ar-ah1
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Objecten in huishoudinventaris(playstation)

★★ Novice

Hoi, ik heb het Natuurnest stapelbed bureau combi gekocht(uit het interieurdesigner gamepack).

Maar als ik daar spullen op plaats(op het bureau) en het spel opslaat. En weer terug kom ,zie ik dat alles wat op het bureau lag opeens in mijn huishoud inventaris zit(inclusief stoel die bij het bureau/stapelbed hoort)

Ik speel op een playstation

Bericht 1 van 5 (493 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Objecten in huishoudinventaris(playstation)

Champion

Hey @Es-ar-ah1,

 

Dank je voor je schermopnamen.

Ik heb in de tussentijd ook nog even gezocht naar een bug rapport over het stapelbed met bureauruimte eronder en er een gevonden op de Engelstalige forum pagina die nog open staat. Dat wil zeggen dat er nog geen oplossing of workaround voor is gevonden: [OPEN] Stuff on Desks under Top Bunk disappear - Answer HQ

 

Op dit moment kan ik je dus alleen vragen of je dit rapport zou willen lezen en als je hetzelfde ervaart als andere spelers hier beschrijven of je dan 'Me too' (Ik ook) zou willen aanklikken.

 

Om je toch nog even te laten zien wat ik bedoel met het verhogen van de woonlaag heb ik een schermopname ingevoegd. Bij de tekst zie je lange muur staan

 

Schermafbeelding 2021-01-11 212823.png

Als je een van die strepen selecteert, kan je de muren en dus de woonlaag hoger maken. Dat kan handig zijn als je gebruik maakt van platformen. Maar omdat ik in jouw foto's geen directe problemen zie met de indeling, denk ik toch echt dat het gaat om de bug die in de link staat.

 

Voorlopig is hier dus geen oplossing voor. Behalve dan het bureau een kwartslag draaien en niets tussen op het bureau en direct onder het bed zetten. 

Hopelijk kan je hiermee weer verder.

 

Veel plezier met spelen. Wink

 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 4 van 5 (403 Weergaven)

Alle reacties

Re: Objecten in huishoudinventaris(playstation)

Champion

Hey @Es-ar-ah1,

 

Zou je een schermopname of foto kunnen maken van het bed, bureau en de spullen die je op het bureau zet? En kan je aangeven of je gebruik het gemaakt van cheats zoals Moveobjects on? 

Het kan ook zijn dat je gebruik maakt van de laagste woonruimte en al je de woonlaag een slag hoger maakt het probleem verdwijnt. Maar, het kan ook zijn dat je gebruik hebt gemaakt van een platform onder in de ruimte die onder die kamer aanwezig is of juist in de ruimte erboven. 

 

Hoe meer je de situatie omschrijft en als het kan met een foto, hoe beter we een beeld kunnen krijgen van het probleem.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (452 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Objecten in huishoudinventaris(playstation)

★★ Novice

Ik heb gebruik gemaakt van moveobjectson. Maar als het goed is heb ik die ook weer uit gezet(ik heb voor de zekerheid net weer: moveobjects off ingevoerd en het probleem is er nog steeds) En het huis heeft maar 1 verdieping(ik heb een foto bijgevoegd van het huis). Ik heb ook een foto bijgevoegd van het bureau/bed met de spullen erop(er staat in de hoek nog een lampje op die je niet helemaal ziet) Ik begrijp niet helemaal wat je met "woonlagen" bedoelde . Bedoel je dat als ik een verdieping er op bouw en het op de bovenste verdieping plaats het probleem zou zijn opgelost?(dat zou niet echt een oplossing voor mij zijn)🙂

Bericht 3 van 5 (440 Weergaven)

Re: Objecten in huishoudinventaris(playstation)

Champion

Hey @Es-ar-ah1,

 

Dank je voor je schermopnamen.

Ik heb in de tussentijd ook nog even gezocht naar een bug rapport over het stapelbed met bureauruimte eronder en er een gevonden op de Engelstalige forum pagina die nog open staat. Dat wil zeggen dat er nog geen oplossing of workaround voor is gevonden: [OPEN] Stuff on Desks under Top Bunk disappear - Answer HQ

 

Op dit moment kan ik je dus alleen vragen of je dit rapport zou willen lezen en als je hetzelfde ervaart als andere spelers hier beschrijven of je dan 'Me too' (Ik ook) zou willen aanklikken.

 

Om je toch nog even te laten zien wat ik bedoel met het verhogen van de woonlaag heb ik een schermopname ingevoegd. Bij de tekst zie je lange muur staan

 

Schermafbeelding 2021-01-11 212823.png

Als je een van die strepen selecteert, kan je de muren en dus de woonlaag hoger maken. Dat kan handig zijn als je gebruik maakt van platformen. Maar omdat ik in jouw foto's geen directe problemen zie met de indeling, denk ik toch echt dat het gaat om de bug die in de link staat.

 

Voorlopig is hier dus geen oplossing voor. Behalve dan het bureau een kwartslag draaien en niets tussen op het bureau en direct onder het bed zetten. 

Hopelijk kan je hiermee weer verder.

 

Veel plezier met spelen. Wink

 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (404 Weergaven)

Re: Objecten in huishoudinventaris(playstation)

★★ Novice

Bedankt ik heb op:ik ook geklikt. Ik denk dat ik maar een ander bed moet kopen🙂. ik heb het ook nog 3 dagen geleden aan Simgurunick op twitter gemeld.

Bericht 5 van 5 (397 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help