Re: Mijn Sims kunnen niet meer oprijs naar werk of school gaan

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Mijn Sims kunnen niet meer oprijs naar werk of school gaan

★★★★★ Newbie

Hallo zoals in m’n onderwerp zei ik dat m’n mis niet oprijs meer naar werk kunnen en school ze zijn altijd een halfuur te laat want als het tijdstip komt dat ze moeten gaan werken of naar school moeten staat er binnen 24 uur school/werken en het irriteert me een beetje en alles blokkeert een beetje als ik m’n scherm op pauze wel zeggen gebeurd dat niet en ik heb al veel dingen geprobeerd maar nu weet ik echt niet meer wat te doen dus als je misschien een oplossing weet laat het me weten pleas 

 

allesinds bedankt,julie

Bericht 1 van 6 (608 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Mijn Sims kunnen niet meer oprijs naar werk of school gaan

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Met andere Sim(s) / huishouden eens gaan testen, @julie27062007. Een andere kavel / woning hiervoor gebruiken. Zelfs in een andere stad / buurt.

Alle aangepaste inhoud dienen worden verwijderd.
Map van De Sims 4, die in je Documenten\Electronic Arts\ staat, daarna gaan hernoemen. Wanneer hierin meerdere mappen met de naam Sims 4 staan, deze ook hernoemen of verplaatsen weg uit deze map.
Hierna de cache van de Origin cliënt eens leegmaken.
De Sims 4 via de Origin cliënt laten repareren. Is De Sims 4 bijgewerkt naar versie 1.86.166.1030, wat de laatste versie van De Sims 4 is.
Vervolgens De Sims 4 schoon starten. Net als elk ander spel van Origin, start je De Sims 4 alleen nog maar via de Origin cliënt.
Alle overige en onnodige openstaande software eens afsluiten, deze kunnen de goede werking van zo wel De Sims 4 als de Origin cliënt, toch op een bepaalde manier blokkeren / storen.
Met een nieuw gemaakte Sim / huishouden dien je te testen of de problemen verdwenen zijn.


Zeker na een installatie van nieuwe aanvullende inhoud en/of spelupdate geven aangepaste inhoud meerdere problemen. Het gebruik van aangepaste inhoud blijft op eigen risico en wordt hier in het algemeen niet ondersteund.

Niet vermelden van het gebruikte platform, betekent automatisch dat je Windows gebruikt.


Groetjes.


In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (601 Weergaven)

Alle reacties

Re: Mijn Sims kunnen niet meer oprijs naar werk of school gaan

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Met andere Sim(s) / huishouden eens gaan testen, @julie27062007. Een andere kavel / woning hiervoor gebruiken. Zelfs in een andere stad / buurt.

Alle aangepaste inhoud dienen worden verwijderd.
Map van De Sims 4, die in je Documenten\Electronic Arts\ staat, daarna gaan hernoemen. Wanneer hierin meerdere mappen met de naam Sims 4 staan, deze ook hernoemen of verplaatsen weg uit deze map.
Hierna de cache van de Origin cliënt eens leegmaken.
De Sims 4 via de Origin cliënt laten repareren. Is De Sims 4 bijgewerkt naar versie 1.86.166.1030, wat de laatste versie van De Sims 4 is.
Vervolgens De Sims 4 schoon starten. Net als elk ander spel van Origin, start je De Sims 4 alleen nog maar via de Origin cliënt.
Alle overige en onnodige openstaande software eens afsluiten, deze kunnen de goede werking van zo wel De Sims 4 als de Origin cliënt, toch op een bepaalde manier blokkeren / storen.
Met een nieuw gemaakte Sim / huishouden dien je te testen of de problemen verdwenen zijn.


Zeker na een installatie van nieuwe aanvullende inhoud en/of spelupdate geven aangepaste inhoud meerdere problemen. Het gebruik van aangepaste inhoud blijft op eigen risico en wordt hier in het algemeen niet ondersteund.

Niet vermelden van het gebruikte platform, betekent automatisch dat je Windows gebruikt.


Groetjes.


Bericht 2 van 6 (602 Weergaven)

Re: Mijn Sims kunnen niet meer oprijs naar werk of school gaan

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @julie27062007,

 

Heb je al eens geprobeerd om je spel te repareren? Als je in de spelbibliotheek van Origin de tegel van De Sim 4 met je rechtermuisknop aanklikt en kiest voor repareren dan is dat de eerste stap die je kunt zetten om het probleem dat je beschrijft op te lossen. 

Als je kunt, zou je willen aangeven op wat voor een computer jij De Sims 4 speelt?  Windows of Mac en geef, als je het weet, dan ook wat meer informatie over jouw pc.

Hoe meer informatie jij geeft hoe beter we je kunnen helpen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 6 (595 Weergaven)

Re: Mijn Sims kunnen niet meer oprijs naar werk of school gaan

★★★★★ Newbie

Hey ik speel op een laptop de Sims en het is Windows als er nog dingen zijn die ik kan laten weten voor hulp zeg het maar maar allesinds al bedankt dat je me wil helpen! 

groetjes

Bericht 4 van 6 (555 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn Sims kunnen niet meer oprijs naar werk of school gaan

★★★★★ Newbie

Hey ik wil je even bedanken ik heb al je tips gedaan en m’n Sims werkt weer perfect dus dankjewel voor je hulp.

 

groetjes

Bericht 5 van 6 (539 Weergaven)

Re: Mijn Sims kunnen niet meer oprijs naar werk of school gaan

Community Manager
Hey @julie27062007,

Fijn om te lezen dat het weer werkt.

Zou je misschien kunnen aangeven wat het precies is geweest dat het probleem heeft opgelost? Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 6 (458 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help