Re: Keukenbrand

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Keukenbrand

★★ Novice

Sinds een paar dagen heb ik continu met koken dat het fornuis in brand staat. Ik heb geen voorwerpen er naast staan en het gebeurd ook bij andere huizen. Het spel heb ik al een keer geprobeerd te repareren en heb ook al de cache gewist. Heeft iemand hier nog een oplossing voor?

Bericht 1 van 5 (443 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Keukenbrand

Champion

Hey @flowrchild,

 

Je kunt brandjes in of aan het fornuis proberen te voorkomen door het fornuis te verbeteren. Ook geldt: Hoe duurder het fornuis hoe minder problemen en hoe beter de kwaliteit van de maaltijd.

 

Als er dan toch nog brand uitbreekt, bel de brandweer, probeer het zelf te blussen of installeer een sprinklerinstallatie.

 

Kijk ook eens hier: https://answers.ea.com/t5/Bug-rapporten-en-Technische/Re-Vuur-niet-te-blussen/td-p/11878954

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (429 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Keukenbrand

★★ Novice

Mijn fornuis is verbeterd en toch gebeurd het keer op keer. Brandweer komt ook wel om te blussen en sims zelf kunnen het ook blussen maar het is gewoon super vervelend dat iedere keer zodra ik iets kook op het fornuis het meteen in brand vliegt.

Bericht 3 van 5 (426 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Keukenbrand

★★ Guide
@flowrchild Hey, hebben je sims misschien schrik van vuur? Wanneer ze die schrik hebben, zijn ze namelijk nogal geneigd om echt alles in brand te steken... Ook de 'vervloekt lot' eigenschap helpt niet echt in zo'n geval Standard smile

Je kan de schrik overkomen door zelf een vuur te blussen of een drankje uit de beloning winkel te gebruiken.
Bericht 4 van 5 (410 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Keukenbrand

Champion

Telkens een brand in het fornuis kan zeker heel vervelend zijn @flowrchild,

 

Soms hangt het ook af van de kookvaardigheid van jouw Sim. Hoe hoger die is hoe minder kans op brand tijdens het koken. Hoewel dat geen wetmatigheid hoeft te zijn. Een onhandige Sim loopt meer kans op dit soort risico's dan een dan een heel zelfverzekerde Sim. Onderzoek voor de zekerheid ook of de inrichting (en eventuele accessoires) een positieve invloed op de omgeving hebben. 

Misschien kan je de cheat buy debug gebruiken om voorwerpen toe te voegen die de branden kunnen voorkomen. Dit zou zeker de moeite waard kunnen zijn om eens uit te zoeken...

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 5 (405 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help