Re: Kan peuters niet in bed leggen

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kan peuters niet in bed leggen

★★★ Newbie

Help mijn Sims kunnen mijn peuters niet meer in bed leggen of voorlezen voor het slapen. Dit lukt alleen als de peuter al naast het bed staat en als het dan lukt heeft de Sims ineens hele lange armen en pakt de peuter van de andere kant van de kamer. 

Bericht 1 van 8 (794 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan peuters niet in bed leggen

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @kuslauraa,

 

even een vraagje over het bed dat je gebruikt? Heb je voor jouw peuter ook echt een peuterbed aangeschaft of maak je gebruik van een kinderbed? Je geeft aan dat het ooit wel lukte. Heb je al De Sims 4 al eens gerepareerd? Dat kan in de EA app op My collection te klikken, daarna op de drie puntjes in de tegel van De Sims 4 en vervolgens op repair.

 

Als je gebruik maakt van aangepast materiaal laat het dan ook even weten. 

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 8 (774 Weergaven)

Re: Kan peuters niet in bed leggen

★★★ Newbie
Hey dit werkt helaas ook niet. Ik maak gebruik van kleren en meubels costum content maar verder geen mods. Mijn Sims zeggen ook dat ze niet bij het bed kunnen of wat ik al eerder zei ze bewegen niet. Ik weet nu niet meer wat ik kan doen
Bericht 3 van 8 (728 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan peuters niet in bed leggen

[ Bewerkt ]
Champion

@kuslauraa,

 

Meubels en kleren behoren ook gewoon tot het aangepaste materiaal en kunnen dus ook voor problemen zorgen.

 

In de situatie die jij nu beschrijft, geef je ook aan dat jouw Sims aangeven dat ze niet bij het bed kunnen. Dat kan komen doordat er iets in de weg staat maar ook doordat er bijvoorbeeld een lamp te laag of in de weg hangt. Kijk ook of je in de kamer geen platform hebt gebouwd of een peuterbed gebruikt in een stapelbedconstructie. Peuterbedden moeten ook minimaal een halve tegel ruimte eromheen hebben. Het hoofdeind mag wel tegen een muur staan.

 

Als je wilt dat ik er in detail naar kijk dan kan je bijvoorbeeld een of meer schermopnames van de situatie meesturen.

 

Laat even weten of je daar wel mee verder kunt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 8 (721 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan peuters niet in bed leggen

★★★ Newbie
@Trismagistos Ja ik heb geen spullen eromheen staan ook al geprobeerd om alleen het bed in de ruimte te zetten maar dat werkt zelfs niet
Bericht 5 van 8 (716 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan peuters niet in bed leggen

Champion

Hey @kuslauraa,

 

Zonder schermopname van de situatie kan ik niet aangeven waar je probleem aan kan liggen. Zoals ik al aangaf kan het meerdere oorzaken hebben. Dus als je een schermopname zou willen meesturen dan kan ik die bestuderen en je misschien een beter advies geven. Op dit moment blijft het met de gegevens die jij met ons deelt voor een groot deel giswerk.

 

Als je hulp nodig hebt met het maken van een schermopname, laat dat dan ook even weten. Ook daarmee kunnen we je hier helpen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 8 (695 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan peuters niet in bed leggen

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde probleem. Alles al veranderd en zelfs 3 keer verhuisd. Hetzelfde probleem is bij het peuter stoeltje. Als je de optie kiest eten geven gebeurd er ook niks. Meerdere hebben er last van. Heel irritant. Het zit gewoon in het spel iets dat niet goed is. Is er een manier dit te melden en ze hiernaar gaan kijken?

Bericht 7 van 8 (523 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan peuters niet in bed leggen

Champion

Hey @BramLotte,

 

Tja, de hoge zit kinderstoel. Daar noem je zo wat.

Wat je omschrijft is een lastig probleem. Het verhuizen van de familie naar een ander kavel lost dit probleem jammer genoeg niet op. 

Dit is een bekende bug en staat nog steeds open: [OPEN] Adult sim not pick toddler in high chair to be feed - Pagina 6 - Answer HQ (ea.com)

De kinderstoel op een andere plaats in de keuken neerzetten wil nog wel eens helpen. Voorwaarde voor deze workaround is dat je de stoel niet aan een eettafel plaatst maar los in de ruimte. Zorg er ook voor dat je alle updates hebt en geen CC kinderstoel gebruikt. Die staan erom bekend dat ze problemen geven.

 

Als je het hier hebt gemeld en desnoods ook al bij de lijst met bug rapporten 'Me too' hebt aangeklikt, rest er weinig anders dan te wachten op een oplossing van het Sims Team en hopen dat het snel op de 'Waslijst' komt te staan.

 

Hopelijk heb je hier wat aan. Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 8 (506 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help