Kan geen Mods mapje vinden na EA installatie

door marloessx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kan geen Mods mapje vinden na EA installatie

★★★ Newbie

Hallo!

 

Ik heb een nieuwe computer en wilde hier uiteraard de sims op installeren.

Echter nu ik dit via de EA app doe, kan ik dus nergens een mapje MODS vinden zoals op mijn laptop. 
Waar ik dus mijn mods in kan zetten.. Iemand enig idee hoe dit kan?

 

Ik heb de sims ook al gestart, aangezien ik had gelezen dat dit ook het probleem kan zijn.

Of moet je dan echt eerst een gezin maken en spelen? Ik heb namelijk alleen het start scherm laten openen en modificaties aangezet. 

 

Alvast bedankt voor het antwoorden!

Bericht 1 van 4 (371 Weergaven)

Re: Kan geen Mods mapje vinden na EA installatie

Champion

Hey @marloessx,

 

Waarschijnlijk heb je een pc of laptop met een Windows 11 besturingssysteem. 

Zoek de map met voor je mods dan hier: Thuis\\Documenten\Electronic Arts\De Sims 4.

Als je gebruik maakt van de OneDrive (Door Win 11 standaard ingesteld) Houd er rekening mee dat je de map documenten instelt als: Altijd bewaren op dit apparaat

Dit zorgt ervoor dat je jouw spelvoortgang niet verliest. De Sims 4 kan jouw spullen (dus ook mods) niet vinden in een cloudopslag. Je kunt de instelling aanpassen door met de rechtermuisknop te op de map Electronic Arts te klikken en daarna in het dropdown menu te kiezen voor: zie voorbeeld

 

altijd bewaren op dit apparaat 1.png

 

Laat even weten of je hiermee vooruit kunt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (354 Weergaven)

Re: Kan geen Mods mapje vinden na EA installatie

★★★ Newbie

 

Ik heb hier ook gekeken maar kan het helaas niet vinden.. ben zelfs al die kleine mapjes nog bij langs geweest... 

Qua besturing is er niet veel veranderd met mijn laptop.. Echter kan ik het echt niet vinden...
Ik moet/wil de Sims namelijk eigenlijk ook in mijn aparte opslag hebben en niet in mijn Windows.. Echter heb ik nu op beide het geïnstalleerd gehad en bij beide kan ik het MOD mapje niet vinden.. Ik had al wel gegoogeld en dergelijke maar daar werd ik ook niet veel wijzer van.. Kan het komen doordat het nu via EA is geïnstalleerd en niet Origin?

Alvast bedankt!

 

Bericht 3 van 4 (325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan geen Mods mapje vinden na EA installatie

Champion

Jammer dat jouw video hier niet werkt @marloessx 

Als je de link wilt delen via YouTube dan kan dat waarschijnlijk wel, op voorwaarde dat die voldoet aan de eisen die op dit forum gelden.

 

Dan zou ik graag van je willen weten wat je precies bedoelt met 'mijn aparte opslag'. Wil je De Sims 4 en alle uitbreidingspakketten op een externe harde schijf plaatsen of op de extra harde schijf in jouw laptop?

Naar in nu begrijp heb je meerdere versies van De Sims 4 door weten te installeren. Dat lijkt me redelijk onwaarschijnlijk. Maar dat kan wel als je een MacOS gebruikt waarop je ook Windows laat draaien.

 

Ik raad je toch aan om hoe dan ook even een Sim (huishouden) te maken via het systeem of de aparte opslag en die op een kavel te plaatsen en daarna op te slaan. 

Het kan zijn dat je hierdoor ook echt alle onderdelen en mappen op jouw computer installeert.

 

Als je geen map \Documenten\Electronic Arts\De Sims 4 op jouw laptop kunt vinden heb je of je spel nog niet echt gestart óf er is ergens anders iets misgegaan.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (305 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help