Ik kan niks meer sinds wedding pack is gedownload

door CDCGx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Ik kan niks meer sinds wedding pack is gedownload

★★★★★ Newbie

@RealSimmor0 heb hier gedaan wat je vroeg (denk ik)

Bericht 11 van 17 (485 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niks meer sinds wedding pack is gedownload

★★★★★ Newbie

@Trismagistos @EA_Leeuw na het repareren had ik nog dezelfde problemen, heb ook alle cc en mods eruit gehaald (de sims map dan niet van mijn pc zelf) en nog kan ik niks.. aangezien er nu toch niks meer belangrijk is op mijn sims, ben ik nu bezig met het compleet opnieuw downloaden van alles..

Bericht 12 van 17 (480 Weergaven)

Re: Ik kan niks meer sinds wedding pack is gedownload

★★★★★ Newbie

@EA_Leeuw nee ik kan mij niet herinneren dat ik een error melding heb gehad.

Bericht 13 van 17 (479 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niks meer sinds wedding pack is gedownload

★★★★★ Newbie

ik ben als een kind zo blij !!!!! heb alle stappen gevolgd en vanalles geprobeerd, alles is opnieuw gedownload en om te beginnen is dit nu mijn speloptie scherm!!! ik ga gelijk spelen en kijken hoe en wat

Bericht 14 van 17 (471 Weergaven)

Re: Ik kan niks meer sinds wedding pack is gedownload

★★★★★ Expert
Zorg dat je de basisstappen helemaal hebt gedaan, @CDCGx.
Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud.
De map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen en de cache van de Origin cliënt leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Indien er meer mappen de naam "Sims 4" hebben, deze ook hernoemen of verplaatsen uit deze map
Laat De Sims 4 repareren en bijwerken via de Origin cliënt.
Hierna De Sims 4 schoon starten.
Met een nieuwe of standaard Sim / huishouden testen of de problemen zijn verholpen.


De Sims 4 opnieuw installeren zal anders weinig uitmaken.

Windows 11 wordt niet ondersteund.


Alleen "De Sims 4 - Legacy Editie" gebruiken, als hierover een foutmelding verschijnt.
Er zullen problemen verschijnen als je "De Sims 4 - Legacy Editie" gebruikt op computer die wel voldoen aan de normale versie van De Sims 4 basisspel.
Met "De Sims 4 - Legacy Editie" kan je De Sims 4 beperkt spelen, er is geen ondersteuning voor aanvullende inhoud vanaf 2020 verschenen en de online functies.

Wanneer je software wilt gaan kopen, dien wel eerst hebben gecontroleerd dat je deze kan gebruiken op jouw computer(s).
De hardware van laptops hebben lagere levensduur en geven lagere prestaties dan dezelfde hardware in normale "desktop" PC's.

Gebruik de betere videokaart van je laptop, "Nvidia GeForce GTX 1650" en diens stuurprogramma's bijwerken, aangezien deze verouderd zijn. Ze komen uit oktober 2021. Je kan de stuurprogramma's downloaden van de websites van hun hardwarefabrikanten, worden aangeboden via de Windows Update of beschikbaar gesteld op de productondersteuningswebsite van de computerfabrikant, in veel beperktere vorm. Want de basis / ingebouwde "AMD Radeon Graphics" zal vaak niet geschikt zijn hiervoor, diens stuurprogramma's komen uit oktober 2021 en zijn ook verouderd. Bekijk de meegeleverde documentatie hoe je kan overschakelen. In andere geval, contact opnemen met de laptopfabrikant of winkel waar je deze hebt gekocht.
Start De Sims 4 via de Origin cliënt.
Overige en onnodige openstaande software helemaal afsluiten.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
De "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen.
Start De Origin cliënt als een Administrator.

Controleer dat de stuurprogramma's van de laptop zijn bijgewerkt. Begin met de stuurprogramma's van de videokaart. Wanneer een installatie klaar is, de laptop opnieuw laten starten.
Heb je ook alle nog beschikbare updates voor Windows gedownload en geïnstalleerd. Waaronder de optionele updates. Laptop opnieuw laten starten en net zo lang stappen herhalen.

De laatste versie van de Origin cliënt downloaden en installeren: http://www.dm.origin.com/download @turtlepu.

Gebruik altijd de betere videokaart voor het draaien van zwaardere software, zoals die van Nvidia, die daarvoor bedoeld zijn, want een basis / ingebouwde "videokaart" is niet geschikt daarvoor en/of geven problemen.
Wijzig de beeldschermresolutie naar 1024×768 en probeer De Sims 4 te starten in de venstermodus.
De "Origin in-game" uitschakelen.
Windows Schoon Starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135
Alle overige en onnodige aangesloten apparaten uitschakelen en losmaken.
Heb je soms de hardware laten overklokken, dan zal je dit ongedaan maken.
Schone installatie van de (videokaart) stuurprogramma's doen.

Een nieuwe lokale Windows 10 gebruikersaccount met Administrator rechten aanmaken. Hiermee je aanmelden en zo nogmaals proberen.
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/een-lokaal-gebruikers-of-administrator-account-maken-in-...

Met een andere computer testen, die wel De Sims 4 makkelijker kan draaien.


Groetjes.
Bericht 15 van 17 (470 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niks meer sinds wedding pack is gedownload

[ Bewerkt ]
Champion

Goed dat je het uiteindelijk hebt opgelost, @CDCGx

 

Wel jammer dat het ten koste is gegaan van je kavels en huishoudens. Soms moet je in het ergste geval kiezen om alles opnieuw te installeren.

 

Misschien een tip om dat probleem in de toekomst te voorkomen is regelmatig jouw families, huishoudens en kavels te uploaden naar de Galerie. Daarnaast is het ook verstandig om vaak een backup te maken van de Sims 4 map.

 

Heel veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 16 van 17 (737 Weergaven)

Re: Ik kan niks meer sinds wedding pack is gedownload

Community Manager
@CDCGx, fijn om te horen dat het toch is opgelost! Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 17 van 17 (415 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help