Ik kan niet mee naar de middelbare school. Ook al heb ik dit pack.

door GitteC
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik kan niet mee naar de middelbare school. Ook al heb ik dit pack.

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Beste

Ik heb het pakket ‘Middelbare School’ gekocht 2 dagen geleden. Ik kan niet mee naar de middelbare school wat ik heel vreemd vind omdat ik hiervoor het pakket heb gekocht. Kunnen jullie mij helpen? 
met vriendelijke groet

Gitte

 

CM edit: naam verwijderd wegens speler privacy.

Bericht 1 van 7 (886 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet mee naar de middelbare school. Ook al heb ik dit pack.

Champion

Hey @GitteC,

 

Dat is heel vervelend maar je kunt ons helpen om jou te helpen. Zou je wat meer informatie willen geven over het probleem dat je nu hebt? 

Kan je wel in de wereld van Copperdale komen? Dus met een bestaande familie uit jouw spel er naartoe reizen of In Copperdale vanuit wereld beheren huizen bouwen of een familie spelen?

Maak je soms gebruik van aangepaste inhoud zoals custom content en/of modificaties? 

Misschien dat je ook wat informatie wilt geven over jouw pc of laptop (bijvoorbeeld: met welk besturingssysteem speel je en als het kan ook wat extra specificaties)

 

Hoe meer informatie jij ons geeft hoe beter we met je mee kunnen denken om jouw probleem op te lossen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 7 (878 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet mee naar de middelbare school. Ook al heb ik dit pack.

★★★ Newbie

Beste

ik kan wel in de wereld spelen en bouwen. Ik heb mods maar dit zijn een best wel nog veel… Het merk van mijn laptop is een HP. 
Ik zie ik veel video’s dat je een melding zou krijgen als je meegaat naar school. Deze melding krijg ik niet.

 

Alvast bedankt

Bericht 3 van 7 (857 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet mee naar de middelbare school. Ook al heb ik dit pack.

Champion

Hey @GitteC,

 

Dank je voor je reactie. 

Het zou best kunnen dat jouw mods de oorzaak zijn van het probleem. Het is dus verstandig om die in het menu spelopties even uit te schakelen en de map zelf op je bureaublad te plaatsen..

Verwijder dan ook het bestand localthumbcache.package uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. 

Maak dan een volledig nieuw spel aan en test of je bij jouw tiener Sims hetzelfde ziet als op het plaatje hieronder:

 

volgbericht aan.png

 

Controleer of je de volgberichten aan hebt staan. Als dat zo is dan kan je daarna jouw mods deel voor deel testen op dat nieuwe spel. De zogenaamde 50/50 methode.

Als je meer informatie daarover wilt kan je eens een bezoekje brengen aan Het officiële De Sims Forum (thesims.com) en kijk dan bij de handleiding die SimLibby daar heeft gemaakt voor als je problemen hebt met je modificaties en custom content: Downloaden voor De Sims 4: Custom Content (CC) en Mods — The Sims Dutch.

 

Laat ajb even weten of je hier iets aan hebt en of je jouw tieners daarna kunt volgen naar Copperdale Middelbare School.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 7 (842 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet mee naar de middelbare school. Ook al heb ik dit pack.

★★★ Guide
@GitteC Hoi,

Momenteel zijn er behoorlijk veel bugs door Mods/CC(custom content) helaas is dit eigenlijk altijd wel het verhaal. Daarom speel ik ook zonder. Het enige wat je eraan kan doen is dit: https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/comment/12393993/#Comment_12393993

De 50/50 methode werkt echt goed. In sets ze erin zetten.
Succes,

Groetjes Monique
Bericht 5 van 7 (812 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet mee naar de middelbare school. Ook al heb ik dit pack.

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Beste @Trismagistos 

ik heb nagekeken of dat de voorberichten aanstaan maar ik heb deze knop niet. Ik snap het helemaal niet meer. 0112442D-E26F-4DF3-9A5D-2806FE2EF889.jpeg

Bericht 6 van 7 (702 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet mee naar de middelbare school. Ook al heb ik dit pack.

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @GitteC,

 

Kan het zijn dat je jouw mods weer terug hebt geplaatst? Als dat zo is zou je dan eens naar de informatie in deze link willen kijken https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Als-je-gebruik-maakt-van-aangepast-materiaal/m-p/11711598#M14442 en de suggesties die ik daar doe willen toepassen? 

Wil je het nog eens opnieuw proberen maar dan eerst je mods uitschakelen en het bestand localthumbcache.package te verwijderen uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\?

 

Zou je daarnaast eens voor mij willen controleren of je De Sims 4 speelt op 64bit of dat je gebruikmaakt van een De Sims LE (Legacy Edition) versie? Hier vind je meer informatie over die LE versie: The Sims 4 - De Sims 4™ Legacy Edition (ea.com)

 

Ik kan dat eventueel ook voor jou controleren als je een DxDiag.txt bestand zou willen maken? Hier kan je lezen hoe je dat kunt doen: Informatie verzamelen over je pc door middel van DxDiag (ea.com) 

Als je op dit bericht reageert door te kiezen voor antwoorden dan kan je dat bestand bijvoegen. Aan de hand van die informatie kan ik zien welke adviezen ik jou op dit moment het beste kan geven.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 7 (694 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help