Re: Galerie werkt niet

door doortjedoortje
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Galerie werkt niet

★ Novice

hoi ,ik snap het nog niet helemaal. Wat niet ik nou doen. Ik weet zeker dat ik 64 bits gebruik.

Bericht 11 van 23 (2.230 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Galerie werkt niet

Community Manager (retired)
Hey @doortjedoortje,

Had je de stappen van @Trismagistos toegepast met AVG?

Heet de versie van De Sims 4 die jij opstart toevallig de Legacy editie in de spelbibliotheek?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 12 van 23 (2.228 Weergaven)

Re: Galerie werkt niet

Champion

@doortjedoortje  als je zeker weet dat je een 64 bit computer gebruikt dan kan je de oplossing gebruiken die ik bij #4  heb aangegeven. Volg dan gewoon de instructies die je kunt vinden in de website van AVG. Daar kom je terecht als je op de link klikt.

 

In het Windows instellingen menu kan je bij systeem en info controleren of je daadwerkelijk een 64 bit systeem hebt. Als je Origin opent dan zorgt dat programma zelf voor de juiste versie van De Sims 4.

Als je dan ook nog een uitbreidingspakket hebt aangeschaft dat na november 2019 is uitgebracht, weet je zeker dat je al eerder met een 64 bit Sims versie hebt gespeeld.

 

Dus probeer de instellingen van je ransomware schild in AVG aan te passen.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 13 van 23 (2.229 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Galerie werkt niet

★★★★★ Expert
Heb je De Sims 4, de Origin cliënt, net als alle andere spellen van Origin toegevoegd aan de witte lijst van je beveiligingssoftware, @doortjedoortje.
Anders deze helemaal eens afsluiten, of toch maar verwijderen.
Tevens, een schone start van Windows doen: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135

Controleer of je ook met de juiste Origin / EA account bent aangemeld.
Kinderaccounts hebben geen toegang tot de online functies, waaronder ook de Galerij valt.

Je DxDiag informatie bij je reactie plaatsen, opgeslagen in een tekstbestand, die je weer dan als een bijlage toevoegt: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/


De systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, normale (64-bits) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements


Zou je eens kunnen testen op een andere computer, of het daarmee wel werkt?

Groetjes.
Bericht 14 van 23 (2.187 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Galerie werkt niet

★★ Novice

alles geprobeerd , werkt niet.sugesties?

 

 

Bericht 15 van 23 (2.127 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Galerie werkt niet

Champion

@inekemelis Kan je uitleggen wat je zoal hebt geprobeerd? Als we daar een beter beeld van hebben dan kunnen we misschien nog suggesties doen. 

 

Controleer de ransomware schilden van je antivirusprogramma (meld ook even welk antivirusprogramma je gebruikt) Als je geen virusscanner gebruikt, controleer dan de instellingen van je computer. Meld voor het gemak ook even welk systeem je gebruikt. Een MacOS is geen Windows of console. Kijk ook even of je geen gebruikmaakt van De Sims 4 Legacy Editie. Met die  Legacy Editie kan je sowieso geen gebruikmaken van de galerie. Hoe meer informatie je hier over je computer geeft (dus vooral specificaties en welk virusprogramma etc) hoe beter we je kunnen helpen.

Alvast bedankt.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 16 van 23 (2.123 Weergaven)

Re: Galerie werkt niet

Community Manager (retired)
Hey @inekemelis,

Ik heb een kijkje genomen en het lijkt er op dat je mogelijk de Legacy versie van De Sims 4 gebruikt op deze computer, kan dit kloppen? Dit is een lichtere versie van De Sims 4 die gemaakt is zodat spelers hun Sims 4 kunnen blijven spelen op oudere computers en Macs maar inderdaad enkele functies zoals de nieuwere uitbreidingen en de Galerij missen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 17 van 23 (2.113 Weergaven)

Re: Galerie werkt niet

★★★★★ Expert
Dat blijkt van niet als je dus de "De Sims 4 Legacy Editie" dient te gebruiken, een kinderaccount gebruikt, lastige beveiligingssoftware gebruikt of niet voldoet aan de systeemeisen voor de normale versie van De Sims 4, @inekemelis.

Meer informatie over "De Sims 4 Legacy Editie", is hier te vinden: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/FAQ-De-Sims-4-Legacy-Editie/m-p/8452343#M2710 en https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/addon/the-sims-4-legacy-edition

Systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, normale (64-bits) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

Plaats je DxDiag informatie bij je reactie (alleen Windows): https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Deze gegevens dienen in een tekstbestand zijn opgeslagen en daarna toevoegen als een bijlage voor bij de reactie.

Groetjes.
Bericht 18 van 23 (2.086 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Galerie werkt niet

Champion

@inekemelis Heb je nog steeds last van de rode kruizen of de driehoeken met een uitroepteken in zeer lichtblauw? Op het Sims Forum heb je het er ook al even over gehad: afbeeldingen galerij — The Sims Dutch. Uit je andere vraag over sneeuwpret heb ik opgemaakt dat je niet speelt met de Legacy Editie. Ik ga er even gemakshalve van uit dat je ook geen kinderaccount hebt dus kan het ook te maken hebben met de firewall instellingen (van Avast of van Windows) Heb je gecontroleerd of je Origin en De Sims 4 toegang hebt verleend om het internet op te gaan? 

Heb je ook al eens geprobeerd om zelf een kavel of huishouden op te laden naar de galerie? Je zou kunnen testen of het aan de firewall of ransomware schilden van je virusscanner ligt door alle schilden van Avast voor 10 uit te schakelen en in die tijd de galerie proberen te gebruiken. Als het dan wel lukt, weet je zeker dat je virusscanner te streng hebt afgesteld.

 

Laat het ajb nog even weten. Alvast bedankt.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 19 van 23 (2.073 Weergaven)

Re: Galerie werkt niet

★★★ Newbie
@Trismagistos hoi, ik moet ook hulp met dit.. Ik heb dit net gekregen alleen ik gebruik Norton en alles daarop is toegestaan de sims, en origin. dus ik weet niet wat ik anders kan doen om dit probleem bij mij te fixen. kunt u mij helpen?
Bericht 20 van 23 (530 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help