Geschenk komt niet in de EA app te staan

door WiekeSimmer
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geschenk komt niet in de EA app te staan

[ Bewerkt ]
★ Guide

Hoi allemaal Standard smile

 

Een andere Simmer heeft mij vanavond heel lief de Maximalistisch Interieur Kit cadeau gedaan vanuit Origin Standard smile

Sinds 8 december ben ik over gegaan naar de EA app (Ik kreeg toen de melding dat ik over moest) De Simmer waarvan ik het cadeau heb gekregen zit nog op Origin. Ze heeft vanuit Origin mij deze Kit cadeau gedaan. 

Ik heb een e-mail ontvangen dat er een cadeau op mij zit te wachten. Er staat dat ik moet klikken op 'Open je cadeau' om mij aan te melden bij Origin:

 

Open je cadeau.png

 

Als ik daar op klik, kom ik hier terecht: 

 

Mail cadeau.png

Pc-games en computergames om te downloaden - Electronic Arts (ea.com)

 

Er staat dat ik de EA App moet downloaden, maar die heb ik dus al in gebruik. In de EA app staat nergens een melding over dat ik deze Kit cadeau heb gekregen en in My Collection staat dat ik deze Kit niet in mijn bezit heb. Als ik in mijn EA account kijk bij Mijn geschenken, staat er dat er een ongeopend geschenk voor mij klaar staat:

 

Ongeopend geschenk.png

 

Als ik daar klik op 'Open het' dan kom ik ook weer op de site terecht dat ik de EA app moet downloaden. Ik dacht laat ik dat toch maar eens proberen, maar ik krijg dan natuurlijk de melding dat ik de EA app al heb geïnstalleerd. Ik kon toen wel klikken op Repair, maar dat heeft ook niet geholpen. De Kit die ik cadeau heb gekregen lijkt 'te hangen' tussen Origin en de EA app in en we hebben geen idee hoe ik de Kit in mijn EA app kan krijgen Frown Zou iemand van EA  dit a.u.b. voor mij/ons op kunnen lossen? 

 

Edit: Ik heb net de Sims 4 weer meerdere keren opnieuw opgestart en nu zie ik dat de items van de Maximalistisch Interieur Kit in mijn spel voorkomen dus dat is opgelost Standard smile

In de EA app bij My Collection staat nu gelukkig ook dat ik de Kit in mijn bezit heb.

In mijn EA account zie ik nog steeds de melding dat ik een ongeopend geschenk heb en die kan ik nog steeds niet openen. Ik kom dan weer op de site uit waar staat dat ik de EA App moet downloaden. Ik kan in mijn account dus niet inzien dat ik deze Kit cadeau heb gekregen. Zou dat opgelost kunnen worden? 

 

 

 

 

 

 

Bericht 1 van 5 (477 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geschenk komt niet in de EA app te staan

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @WiekeSimmer,

Dankjewel voor de uitgebreide post!

Dus even alles samengevat; het geschenk is nu wél goed aangekomen bij je, je ziet het in het spel en je kunt er gebruik van maken, maar op de website (https://profile.ea.com neem ik aan?) zie je nog steeds dat je een ongeopend geschenk hebt?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 5 (445 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geschenk komt niet in de EA app te staan

[ Bewerkt ]
★ Guide

Hey @EA_Leeuw 

 

Bedankt voor je snelle reactie!

 

Ja het geschenk is uiteindelijk goed aangekomen Standard smile Toen ik mijn bericht gisterenavond hier had geplaatst was dat nog niet, maar later gelukkig wel.

 

Ja daar zie ik inderdaad nog steeds een ongeopend geschenk staan. Ik kan daar niet inzien dat ik deze Kit heb gekregen en welke tekst ze bij het geven van het cadeau heeft gezet. In de EA app heb ik ook geen melding gehad over het krijgen van deze Kit.

Bericht 3 van 5 (430 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geschenk komt niet in de EA app te staan

Community Manager
@WiekeSimmer, top. Fijn om te lezen dat het geschenk wel is aangekomen.

Ik vermoed dat het nu zo apart werkt omdat de EA app zelf nog geen Gifting ondersteunt. Alleen Origin heeft, op dit moment, volledige ondersteuning voor Gifting.

Vanuit Origin kun je nog wel iemand een Gift sturen als die andere persoon via de EA app speelt, maar niet andersom.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 5 (407 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geschenk komt niet in de EA app te staan

★ Guide

@EA_Leeuw ja dat denk ik ook. Hopelijk gaat er in de EA app ook een mogelijkheid komen om vanuit daar een geschenk te sturen.

Bericht 5 van 5 (392 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help