ik kan geen deuren meer plaatsen in de sims 4

door chloehabets
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Deuren verdwenen na update

★★★★★ Expert
Zoals aangegeven, @Bosims2, zal het gebruik van aangepaste inhoud voor problemen zorgen en steeds opnieuw nadat De Sims 4 is bijgewerkte en/of er een nieuwe aanvullende inhoud is geïnstalleerd.
Je zal steeds en zelf hieraan iets moeten doen. Dit is normaal en zal je ook steeds opnieuw moeten herhalen. Het testen kan een langere tijd duren wanneer je er veel gebruikt.
Begin eerst bij de basisstappen. Wanneer De Sims 4 weer start en er geen problemen meer zijn, dan zal je alle gebruikte ook moeten bijwerken. In kleinere stappen om mogelijke boosdoeners kunnen vinden. Sommige zullen problemen veroorzaken met anderen en weer anderen zijn niet volledig om zelf te werken. Bij problemen of vragen zal je toch de meestal meegeleverde documentatie doorlezen en anders contact opnemen met diens maker.
Tevens kan je inderdaad ervoor kiezen om er geen meer gebruiken of anders een stuk minder gaan gebruiken. Om ze een tijdje weg te laten, vanwege de meerdere problemen, in een korte tijd.
Dit blijft op eigen risico en worden hier in het algemeen ook niet ondersteund. Wanneer je er veel gebruikt, dan zullen er meer systeemprestaties nodig zijn en zou je computer net al aan de gevraagde systeemeisen voldoen, kan dit ook weer problemen geven.


Inmiddels (02-08-2022) is er een nieuwe spelversie uitgebracht, versie 1.90.375.1020 is dat.
Met deze update worden een aantal problemen verholpen die sinds de laatste verschenen waren.
Waaronder de opeens erg kortere levensduur van je Sims bij het basisspel.


Groetjes.
Bericht 21 van 28 (159 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Deuren verdwenen na update

Champion

Hey @Bosims2,

 

Je zult zelf het beste een keuze kunnen maken! Laat je dus vooral niet teveel beïnvloeden door wat anderen vinden.

Als jij vindt dat spelen met De Sims 4 voor jou leuker wordt als je custom content en/of modificaties gebruikt dan moet je dat gewoon zelf kunnen beslissen! Er is veel variatie in aangepaste inhoud. Kijk vooral ook nasr de uitleg in de link onderin deze reactie.

 

Als je op het internet zoekt dan zal je zeker een betrouwbare modificatie kunnen vinden die test of jouw custom content en modificaties nog up to date zijn.

Hiermee wordt het zoeken naar gebroken of onbruikbare aangepaste inhoud veel gemakkelijker en sneller. Gelukkig is deze veilig én gratis. 

 

Hopelijk kan je nu een afgewogen eigen oorderl vellen!

 

Op 26 juli heeft Electronics Arts duidelijk gemaakt welk beleid er is als het gaat om Modificaties. Vandaag, 2 augustus, is de Engelse versie aangepast en die komt binnenkort ook beschikbaar in het Nederlands. Kijk daarvoor op deze pagina:

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/mods-and-the-sims-4-game-updates/

 

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 22 van 28 (153 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Scriptoproep mislukt

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @58578474,

 

Je hebt waarschijnlijk ooit aangepaste inhoud geïnstalleerd. Dat kan custom content zijn maar ook (script)modificaties. In de situatie op de foto gaat het om een set deuren die origineel niet in het spel past en die na de patchupdate van 26 juli kapot zijn gegaan. Inmiddels is er alweer een nieuwe update uitgebracht (2 augustus) en kan het  probleem opnieuw ontstaan als je er niets aan hebt gedaan. 

 

Op De Sims 4 pagina van Answers HQ vind je speler die hetzelfde probleem hebben: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Deuren-verdwenen-na-update/td-p/11687011/jump-to/first-unread-me... en https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Geen-deuren-kunnen-plaatsen/td-p/11681191/jump-to/first-unread-m... 

 

Misschien dat je daar een antwoord en een oplossing in kunt vinden.

 

@EA_Leeuw zou je deze er bij willen zetten? Bedankt!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 23 van 28 (146 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen deuren kunnen plaatsen

[ Bewerkt ]
Community Manager

Er is trouwens, als het goed is, een update uitgebracht gisteren met betrekking tot het Verouderen probleem. Update notes hier. Standard smile

 

Oh, en alle threads met betrekking tot de Deuren zijn even samengevoegd. 

EA_LeeuwAHQ
Bericht 24 van 28 (141 Weergaven)

ik kan geen deuren meer plaatsen in de sims 4

★★ Newbie

ik wou mijn sims 4 game opstarten en toen waren alle deuren weg ik kan ook geen nieuwe meer plaatsen

Bericht 25 van 28 (121 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan geen deuren meer plaatsen in de sims 4

★★★★★ Expert
Dan zal je aangepaste inhoud gebruiken, die niet meer geschikt is voor de huidige spelversie van De Sims 4 en dus ook problemen geven, @chloehabets.

Zorg dat je de basisstappen hebt gedaan. Ontdoe alle aangepaste inhoud en repareer deze via de Origin cliënt. Heb je de laatste spelversie?
Eerst met een nieuwe en eigen aangemaakte Sim / huishouden gaan testen of het probleem is opgelost.
Vervolgens dien je alle aangepaste inhoud gaan bijwerken en gaan testen op mogelijke boosdoeners.
Dit is vrij normaal en zal je steeds moeten herhalen.

Groetjes.
Bericht 26 van 28 (113 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan geen deuren meer plaatsen in de sims 4

Champion

Hey @chloehabets,

 

Sinds de laatste patch updates en het nieuwe uitbreidingspakket 'Middelbare School' zijn er in het basisspel nieuwe deuren beschikbaar gekomen. Dit heeft te maken met de nieuwe ronde muren. Dat betekent ook gelijk dat de veel custom content en/of modificaties ook een update moeten krijgen. Waarschijnlijk geldt dat dus ook voor de deuren die jij hebt geplaatst in de huizen van jouw Sims.

 

Test je modificaties dus op breuken!

Verplaats de map Mods even naar je bureaublad en geef die een naam waar die je herkent, bijvoorbeeld: 'nog te testen modificaties'.

Verwijder dan ook gelijk het bestand 'localthumbcache.package' uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. In dat bestand zitten namelijk alle restanten van gebruikte cc en modificaties waar je nu blijkbaar nog last van hebt. Zodra je De Sims 4 opnieuw start, maakt het spel een nieuwe 'schone' versie van de localthumbcache.package aan.

Test al je modificaties altijd op een nieuw spel. Na de test kan je dat spel altijd weer verwijderen of daarna gebruiken voor een nieuwe testronde bij een volgende patchupdate. Als je veel modificaties gebruikt dan kan je het beste de 50/50 methode gebruiken. Die is eigenlijk het snelst omdat je op die manier telkens de helft van je modificaties kunt testen.  Lees hier meer informatie over het gebruik van modificaties: The Sims 4 - De Sims 4 - Mods en updates voor de game (ea.com)

 

Aan het eind van het hele testproces is het verstandig om je spel te repareren in Origin. Klik daarvoor in de spelbibliotheek met de rechter muisknop op de tegel van De Sims 4 en kies in het dropdown menu voor de optie repareren. Je kunt tegenwoordig je spel ook repareren in de EA App. Klik daarvoor in de App op 'My Collection', daarna op de drie puntjes in de tegel van De Sims 4 en kies dan 'Repair'. Wacht tot het proces is afgerond. Afhankelijk van het aantal pakketten en de snelheid van je verbinding kan dat enkele minuten tot soms wel een uur of langer duren. 

 

Hopelijk heb je wat aan deze informatie.

 

Veel succes met testen en veel plezier met spelen. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 27 van 28 (110 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan geen deuren meer plaatsen in de sims 4

[ Bewerkt ]
★★★ Guide



Hoi @chloehabets dit is al 2x besproken in dit forum, kijk eventjes hier voor de oplossing en ook wat Trismagistos zegt klopt dus.
Succes en veel speelplezier, https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Geen-deuren-kunnen-plaatsen/m-p/11681191#M14148. Helaas werken veel mods/cc na een nieuw pakket niet. Kijk daarom ook uit met veel mods/cc. Wink Ik heb alles verwijderd momenteel en geniet van het spelen als vanouds. Succes!

Groetjes Monique

Bericht 28 van 28 (106 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help