Gedownloade pakketten werken niet

door PienB3
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Gedownloade pakketten werken niet

Champion

Goed dat jij het in jouw situatie hebt kunnen oplossen, @ItaCtraft.

 

Veel plezier met spelen Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 11 van 56 (413 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gedownloade pakketten werken niet

★★ Novice
@Trismagistos Dank je wel, dat gaat wel lukken
Bericht 12 van 56 (410 Weergaven)

Re: Gedownloade pakketten werken niet

★★★ Newbie

heb zo goed als het zelfde probleem en ben al in mijn add-ons gaan kijken maar daar staat alles in wachtrij.Als ik op download druk begint die wel maar ergens halverwege zegt "oops something went haywire" :/

Bericht 13 van 56 (406 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gedownloade pakketten werken niet

Champion

Hey @deborahschiettec 

 

Sorry voor de wat late reactie. In de bijgevoegde link vind je een heleboel mogelijkheden om te proberen als je jouw pakketten niet 'aan de praat' krijgt:

https://help.ea.com/nl/help/ea/ea-app/game-download-install-load-troubleshoot/

Zou je die mogelijkheden eens willen proberen?

Als het daarmee niet lukt laat het dan even weten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 14 van 56 (396 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gedownloade pakketten werken niet

★★★★ Novice

Hoi @Trismagistos,

Het is een tijdje geleden dat ik het heb geprobeerd, maar ik had de afgelopen maand geen tijd om ernaar te kijken. 

Ik heb CCleaner geprobeerd, maar deze werkte helaas niet. Ook heb ik het het bestand localthumbcache.package verwijderd, dit werkte helaas ook niet. Verder heb ik ook repair gedaan en daarna uitgelogd, laptop opnieuw opgestart en weer ingelogd in EA, maar dit werkte helaas ook niet. Ik heb werkelijk geen idee hoe dit kan en heb vorige maand ook al een aantal keer gemaild naar EA help, maar hierop wordt niet gereageerd.

Bericht 15 van 56 (283 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gedownloade pakketten werken niet

★★ Novice

Hoi Pien, ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb al mijn pakketen behalve diegene die ik nieuw heb. Heb hem wel kunnen downloaden alleen kan het niet spelen. Is het bij jou al opgelost ? Zo ja hoe ? 

 

Ik hoor het graag,

 

Liefs 

Bericht 16 van 56 (273 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gedownloade pakketten werken niet

Champion

Hey @PienB3,

 

Dat op dit moment niets schijnt te werken is ronduit vervelend. 

Zou je voor mij een DxDiag.txt willen maken zodat ik wat meer gegevens van jouw systeem kan bestuderen? Ik de bijgevoegde link lees je hoe je zo'n DxDiag.txt kunt maken: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Als ik die heb kunnen onderzoeken, hoop ik je meer suggesties te kunnen geven voor eventuele oplossingen.

Alvast bedankt. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 17 van 56 (261 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gedownloade pakketten werken niet

Champion

Hey @Poort17,

 

Jammer dat jij ook een probleem ervaart met het pakket dat je wel hebt kunnen downloaden. 

Heb je ook al eens gekeken naar de suggestie die ik hier doe?

Als je dat al hebt geprobeerd en het lukt nog steeds niet dan kan je ook eens kijken of het legen van de cache van de EA app wil helpen: Cache wissen om problemen met je games op te lossen (ea.com).

 

Laat even weten of je daarmee verder kunt. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 18 van 56 (259 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gedownloade pakketten werken niet

★★ Novice

Hoi @Trismagistos

 

Ik heb alles geprobeerd maar niks werkt helaas. 

 

 

Bericht 19 van 56 (240 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gedownloade pakketten werken niet

★★ Novice

Kan ik dit ook doen ? En zo ja moet dat dan via dit forum?Standard smile 

Bericht 20 van 56 (241 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help