Re: Gameplay

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Gameplay

★★★ Newbie

Hoi EA! Ik kan bij spelopties het kopje gameplay niet openen, daar zitten volgens mij de impulsen in en die wil ik graag hebben. Hoe krijg ik impulsen of hoe doet gameplay het weer? Mijn andere kopjes openen wel gewoon;

Bericht 1 van 4 (348 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gameplay

[ Bewerkt ]
Champion

@Berrug2019Heb je alle updates gehaald? Ook die van 04-02. In een Engelse Thread was dit in november 2018 ook een probleem.
Waarschijnlijk moet je opzoek naar een gespeeld huishouden en via die weg opnieuw proberen om via opties, gameplay te openen. Als het goed is kan je dan ook de impulsen weer zichtbaar maken.
Lukt dat niet dan adviseer ik je eventuele modificaties (cc) even elders op te slaan, een backup te maken van de map: Documents\Electronic Arts\De Sims 4 en het spel via Origin te repareren. Test het spel en kijk of alles werkt zoals het zou moeten. Plaats dan de inhoud van de backup terug, test het spel desnoods opnieuw. En als alles werkt plaats dan pas eventuele modificaties terug.
Hopelijk lukt het daarmee.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (336 Weergaven)

Re: Gameplay

★★★★★ Expert
Heb je de basisstappen al gedaan, omdat je een probleem ervaart met het spelen van De Sims 4, @Berrug2019?

Groetjes.
Bericht 3 van 4 (334 Weergaven)

Re: Gameplay

Champion
@Berrug2019 Heb je het probleem al kunnen oplossen?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help