Foutmelding: "Het spel kon niet worden opgeslagen. Foutcode: 0”

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Foutmelding: "Het spel kon niet worden opgeslagen. Foutcode: 0”

Community Manager

HET PROBLEEM

 

Als je vanaf 25 februari 2022 deze fout tegenkomt bij het opslaan van het spel...

"Het spel kon niet worden opgeslagen. Foutcode: 0.”

 

...hier zijn enkele tijdelijke oplossingen die je kunt proberen totdat er een oplossing beschikbaar is. Voor degenen onder jullie die saves en informatie hebben ingediend om ons te helpen bij het oplossen van het probleem, heel erg bedankt! Voor dit probleem hebben we voorlopig geen extra opslagbestanden meer nodig.

 

PREVENTIE

 

Zelfs als je de fout nog niet ziet, raden we alle spelers aan het volgende te doen.

  • A: Schakel "Doe mee aan een carrière" uit in je Buurtverhalen.
    • Klik in de kaartweergave op "Huishoudens beheren" rechtsboven in het scherm.
    • Klik in de rechterbovenhoek van de gebruikersinterface voor huishoudens beheren op de knop 'Buurtverhalen configureren'.
    • Zorg ervoor dat "Doe mee aan een carrière" niet is geselecteerd.
    • Doe dit voor zowel het tabblad "Andere huishoudens" als "Mijn huishoudens" op dat scherm.
  • B: Als je het Mijn Bruiloft Game Pack bezit, zet dan geen taart voor je bruiloftsevenement.

TIJDELIJKE OPLOSSINGEN

 

Als je de fout krijgt:

 

  • A: Schakel "Doe mee aan een carrière" uit in je Buurtverhalen. Doe dit voor 'Overige huishoudens' en 'Mijn huishoudens'.
    • Volg de stappen in het gedeelte Preventie.
    • Klik op de mailbox en selecteer "Controleer recente buurtverhalen".
    • Blijf die interactie selecteren totdat je deze melding ontvangt: "Er is recentelijk niets opmerkelijks gebeurd. Kom morgen terug."

1.png

 

  • B: Als je het Mijn Bruiloft Game Pack bezit, zet dan geen taart voor je bruiloftsevenement.
    • Als je actieve huwelijksevenementen met bruidstaarten hebt, annuleer die evenementen dan en verplaats ze.

2.png

 

  • C: Gebruik "Opslaan als" in plaats van "Opslaan"
EA_LeeuwAHQ
Bericht 1 van 1 (761 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help