Re: Foutmelding bij opstarten Sims

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Foutmelding bij opstarten Sims

★★★ Newbie

Hi,

 

Ik krijg steeds een foutmelding bij het opstarten van Sims.

Van Origin krijg ik de melding met Licentie fout, van de windows een melding dat het programma niet  geschikt is voor windows.

Ik heb het spel verwijderd en opnieuw geinstaleerd, hiervoor had ik geen cd nodig.

Maar dit heeft niet geholpen.

 

groetjes,

Danielle

Bericht 1 van 2 (334 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Foutmelding bij opstarten Sims

EA SPORTS FC Team

Hi @Dani-Banaani,

 

Zou je misschien een screenshot willen plaatsen van de meldingen die je te zien krijgt? Helaas bevat jouw bericht niet genoeg informatie om je hiermee verder te helpen.

 

Voor licentiefouten kan je in ieder geval proberen om VC++ te repareren. Het bestand kan je op jouw computer in de Sims map vinden:

 

C:\Origin Games\The Sims 4\__Installer\vc\vc2013\redist

 

De x64 versie is voor een 64 bit systeem en de x86 is de versie voor een 32 bit systeem.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (392 Weergaven)

Alle reacties

Re: Foutmelding bij opstarten Sims

EA SPORTS FC Team

Hi @Dani-Banaani,

 

Zou je misschien een screenshot willen plaatsen van de meldingen die je te zien krijgt? Helaas bevat jouw bericht niet genoeg informatie om je hiermee verder te helpen.

 

Voor licentiefouten kan je in ieder geval proberen om VC++ te repareren. Het bestand kan je op jouw computer in de Sims map vinden:

 

C:\Origin Games\The Sims 4\__Installer\vc\vc2013\redist

 

De x64 versie is voor een 64 bit systeem en de x86 is de versie voor een 32 bit systeem.

Jason.png
Bericht 2 van 2 (393 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help