Een vraagje omtrent wens van kind Speels in Apekooi spelen.

door monique23051
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Een vraagje omtrent wens van kind Speels in Apekooi spelen.

★★★ Guide

Hallo allemaal,

 

Ik ben een tijdje hier afwezig geweest i.v.m ziekte en kon daardoor ook niet of weinig spelen. Nu weer een beetje begonnen en nu merkte ik op dat helaas nog steeds mijn wens/doel voor kind "Speels in Apekooi spelen" niet vervuld kan worden. Mijn kind had dit als wens en helaas...Hij is nu alweer een tiener en heb het een tiental keer geprobeerd door hem speels in die apekooi te sturen,maar telkens gaat z'n wens niet in vervulling. Is dit toch een bug of heeft iemand een tip hoe ik die wens wél kan voltooien (zonder mod)? Ik hoor het graag. Hieronder een JPG erbij gedaan. Ik maakte een paar maanden geleden nl wel de fout door een kind heel erg speels in de apekooi te sturen en tja dan voltooid hij zijn doel ook niet. Deze was dit keer telkens gewoon speels maar nog lukte het niet.

 

Nog een andere vraag: Waarom komt er nog steeds geen stof in de sims-huizen? Ik durf namelijk niemand meer een aspiratie/wens te geven voor slons of net doel zeg maar omdat er nog steeds geen stof vormt nergens. Helaas...Is al sinds het pack HighschoolYears...

 

Groetjes en sims ze,

Monique

Bericht 1 van 3 (732 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Een vraagje omtrent wens van kind Speels in Apekooi spelen.

Champion

Hey @monique23051 

 

Tja, die apenkooi. Dat is me wat. Ik heb het ook even moeten opzoeken maar dat is niet het klimrek dat je in je schermopname laat zien. De apenkooi is het schip dat je op veel plaatsen in de parkjes vindt en dus niet het klimrek. Bovendien is de apenkooi een prima gelegenheid voor je kind om vriendjes en vriendinnetjes te maken met de andere Sim kids in de buurt.

Wel jammer voor die tiener die nu het levensdoel niet heeft kunnen bereiken. Maar hopelijk is de informatie wel genoeg om dat in de toekomst te voorkomen.

 

Het stof probleem is volgens mij nog steeds niet opgelost maar daar kom ik nog op terug. 

 

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (720 Weergaven)

Alle reacties

Re: Een vraagje omtrent wens van kind Speels in Apekooi spelen.

Champion

Hey @monique23051 

 

Tja, die apenkooi. Dat is me wat. Ik heb het ook even moeten opzoeken maar dat is niet het klimrek dat je in je schermopname laat zien. De apenkooi is het schip dat je op veel plaatsen in de parkjes vindt en dus niet het klimrek. Bovendien is de apenkooi een prima gelegenheid voor je kind om vriendjes en vriendinnetjes te maken met de andere Sim kids in de buurt.

Wel jammer voor die tiener die nu het levensdoel niet heeft kunnen bereiken. Maar hopelijk is de informatie wel genoeg om dat in de toekomst te voorkomen.

 

Het stof probleem is volgens mij nog steeds niet opgelost maar daar kom ik nog op terug. 

 

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (721 Weergaven)

Re: Een vraagje omtrent wens van kind Speels in Apekooi spelen.

★★★ Guide

Oh geweldig dat is dé  apekooi dus! Wat stom van me!!! Geweldig dit is dus opgelost! Het stofprobleem hoor ik dan nog wel een keertje hahaha...Dankjewel,

 

Groetjes Monique

Bericht 3 van 3 (714 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help