De sims 4 en uitbreidingen staan niet meer in de EA app

door RinnieJ
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

De sims 4 en uitbreidingen staan niet meer in de EA app

★★★ Newbie

Vandaag wilde ik weer sinds een tijdje sims spelen en tot mijn verbazing zie ik dat mijn bibliotheek in de EA app helemaal leeg is. Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds geen resultaat. 

Hoe kan dit en hoe krijg ik het weer? Ik zou toch wel heel graag alles weer terug willen hebben, want ik had bijna de gehele collectie. 

Bericht 1 van 4 (301 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De sims 4 en uitbreidingen staan niet meer in de EA app

Champion

Hey @RinnieJ,

 

Heb je ook al bij My collection gekeken En, zie je daar wel een tegel van de Sims 4 staan? 

Xou je misschien een schermopname van de EA app of de inhoud ervan kunnen maken? Aan de hand daarvan kunnen we eventueel beoordelen waar het probleem zit.

Kijk ook eens of je meer succes hebt als je eerst uit logt en daarna weer inlogt.

 

Hoe meer informatie je geeft hoe beter we je kunnen helpen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (288 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De sims 4 en uitbreidingen staan niet meer in de EA app

Community Manager
Hoi @RinnieJ,

Er was inderdaad een probleem met de EA app spelbibliotheek, maar de studio heeft het onderzocht en we zien al een verbetering. Als je de EA app opnieuw opstart, zie je nu wel al je games weer?

Als je ze nog steeds niet ziet, kan je dan proberen om de cache van de app te schonen?

https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/#ea-app

Laat ons weten of het lukt! Standard smile

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 3 van 4 (276 Weergaven)

Re: De sims 4 en uitbreidingen staan niet meer in de EA app

★★★ Newbie

Ik heb verschillende dingen geprobeerd Ik had al de app er afgehaald en weer opgezet en opnieuw ingelogd. Eerst gebeurde er nog niks, maar na dat ik de laptop opnieuw heb opgestart zijn de spellen weer terug gelukkig!

Bericht 4 van 4 (258 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help