Re: Bug

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Bug

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

In de menu balk rechts boven staan als opties doorelkaar 

 

Ik heb het spel al gerepareerd en opnieuw ge installeert 

Maar het heeft niet geholpen 

 

 

Edit: Moved thread to Dutch language forums for The Sims 4. -CM

Bericht 1 van 4 (65 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug

Champion

Hey @36w3k13aajet,

 

Maak je toevallig gebruik van aangepast materiaal zoals custom content en/of modificaties? 

Lees dan vooral het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal'

Daarin vind je allerlei suggesties waarmee je het probleem, zoals in de foto/schermopname te zien is, kunt oplossen.

Laat even weten of je daarna nog meer hulp nodig hebt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (54 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug

★★★ Newbie

Ik heb idd aangepast Matriaal in mij spel maar daar het gisteren en vanmorgen nog geen probleem mee het is pas later vandaag dat het zo uitzag 

Bericht 3 van 4 (39 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug

Champion

Hey @36w3k13aajet,

 

Test in elk geval eens hetzelfde spel (save) zonder cc en mods en verwijder dan ook het bestand localthumbcache.package uit de map Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Als je dan toch nog een vergelijkbaar beeld krijgt, probeer het dan bij een volledig nieuw spel.

Als het probleem dan niet meer voor komt weet je zeker dat het aan het aangepaste materiaal ligt.

Kijk dan of je wat hebt aan de suggesties in het artikel:

'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal'

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (26 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help