[Tips] Hoe doe ik een gericht een-tweetje?

door jemoeder1990
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Gericht een-tweetje

★★ Novice
@thepels Hoe dan? Door l1 te gebruiken? En dan terugkrijgen en knallen?
Bericht 11 van 28 (3.084 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gericht een-tweetje

Community Manager (retired)
@thepels Kun je misschien delen met de rest hoe dit uiteindelijk werkte zodat zij het ook kunnen proberen of was het meer toevallig toen je bleef door proberen?
Neil.png
Bericht 12 van 28 (3.078 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gericht een-tweetje

★★★ Novice

Dicht op de 16 met L1 X Passen, meteen na de pass met je rechter joystick naar de richting tikken welke kant je wilt dat die speler rent. Dan zie je bij de lopende speler een blauwe pijltjes lijn. Dan pass je de bal terug en schiet je met rondje de bal erin. 
dat is een gerichte een-twee. Ik had er alleen veel een- tweetjes voor nodig. 
Ik hoorde na de goal dus de commentator vertellen dat ik begon met een een twee, dus als je dat hoort. Ben je zeker van je zaak.

misschien kan FIFa ooit mededelingen geven tijdens wedstrijden dat je iets heb gehaald. Scheelt

je 12 minuten wachten voordat je er achter komt dat het niet gelukt is. 

Bericht 13 van 28 (3.075 Weergaven)

Re: Gericht een-tweetje

★★★ Newbie

Nou, ik heb een-tweetjes gegeven waar ze bij Barcelona jaloers op zouden zijn. Maar helemaal niks hier

Bericht 14 van 28 (3.039 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gericht een-tweetje

★★★ Novice

Ook met rechterjoystick? Zodat je zo’n lijntje krijgt te zien?

Bericht 15 van 28 (3.035 Weergaven)

Re: Gericht een-tweetje

★★★★ Novice

De oplossing is simpel: je moet een pass doen met L1 + X en dan met de speler die de bal krijgt scoren en niet weer de bal teruggeven aan diegene die de een-twee begon.

Bericht 16 van 28 (3.019 Weergaven)

Re: Gericht een-tweetje

★★ Novice

inmiddels gelukt, wel een omslachtige manier om een een tweetje te doen, ik kreeg geen speciaal commentaar dus het was nog afwachten of ik de juiste eentwee gemaakt had....

Bericht 17 van 28 (2.961 Weergaven)

Re: Gericht een-tweetje

★★ Novice
@JustMe_26_Coach Heel raar, en als je lb de hele 1-2tje vast houdt?

Mij lukt scoor met een voorzet op wereldklasse niet, lukt dat jullie wel?
Ook al van alles geprobeerd
Bericht 18 van 28 (2.927 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gericht een-tweetje

★★ Novice

Bij werkte het toen ik L1 (of LB) een pass gaf, zo ga je een een-tweetje aan. Je moet met de speler waar je een L1 pass aan geeft scoren. Dus eigenlijk moet je de een-twee niet afmaken. De assist is dan de L1 pass. Hoop dat het helpt!

Bericht 19 van 28 (2.920 Weergaven)

Re: Gericht een-tweetje

★★ Novice

Bedankt voor je reply, ondertussen is het gelukt, geen idee hoe, want heb paar doelpunten gemaalt, met L1x + x of L1X en dan driehoekje, met L1 inhouden etc.. maar hij werd eindelijk geteld

voorzetten doe ik zelden, en die kwam er nadat mijn RA doorgelopen was en een 45-pas achteruit gaf.. dus dat telde dan toch als voorzet 😂

Bericht 20 van 28 (2.041 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help