Snel Verkoop herstel

door socrs
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Snel Verkoop herstel

★★★ Newbie

Hallo, 

 

Ik heb ook last van deze bug.

 

Gister had ik allison dubbel, vandaag wou ik hem terughalen voor sbc, maar krijg alleen datum van vandaag om te herstellen.

 

- Tijd en datum van de vermissende speler: 16-12-2020

- Welke speler kan je niet herstellen: Allison

- Waar speel je op: ps4

- Gamertag: legendary-niek

Bericht 51 van 113 (1.306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★ Novice

ik heb vandaag perongelijk spelers gediscard. deze spelers worden alleen niet laten zien bij het kopje terughalen. het is erg jammer maar ik hoop dat dit wel opgelost gaat worden of wellicht gecompenseerd. ik zie geen spelers die ik na 13:00 heb gediscard. het ging om een pakket van de icon swaps ( 83+ x25) ik zou hier graag een paar spelers van terughebben alleen de functie werkt niet meer wat kan ik hier aan doen? of waarneer is dit probleem verholpen? 

 

console: PS4

naam: MILAN_CATHER

tijd/datum: 14:30 / 17-12-2020

 

 

Bericht 52 van 113 (1.302 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★ Novice
Spoiler
BUG --> FIFA 21 

ik heb vandaag perongelijk spelers gediscard. deze spelers worden alleen niet laten zien bij het kopje terughalen. het is erg jammer maar ik hoop dat dit wel opgelost gaat worden of wellicht gecompenseerd. ik zie geen spelers die ik na 13:00 heb gediscard. het ging om een pakket van de icon swaps ( 83+ x25) ik zou hier graag een paar spelers van terughebben alleen de functie werkt niet meer wat kan ik hier aan doen? of waarneer is dit probleem verholpen? 

 

console: PS4

naam: MILAN_CATHER

tijd/datum: 14:30 / 17-12-2020

 

 

Bericht 53 van 113 (1.302 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Snel verkopen herstellen werkt niet

★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? SpekUndEggie
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 17/12/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 09:00 P.M.
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Op de web-app "snelle verkoop herstellen"
Wat gebeurt er? Mijn Van Dijk is snel verkocht en staat niet meer bij "snelle verkoop herstellen". Hierdoor is het niet mogelijk om hem terug te krijgen, maar zou ik wel graag willen.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Hij zou er tussen moeten staan en ik zou hem terug moeten krijgen

Gamertag: SpekUndEggie

 

Datum:17/12/2020

Tijd: 09:00 P.M.

Bericht 54 van 113 (1.274 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Quick sell recovery date issue

[ Bewerkt ]
★ Novice

hallo,

ik heb net de baby-icon pack gedaan en packte daaruit Campbell. Alleen een vriend van mij had hem gediscard. Nu probeer ik hem dus terug te halen, alleen ik kan de datum niet kiezen. Ik krijg zegmaar de hele tijd de spelers die ik die dag heb gediscard. Hoe kan ik dit terug draaien?

Mvg Job vat

Bericht 55 van 113 (1.230 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★★★ Novice
@EA_Jason Ik zie wel spelers maar niet mijn Salah en dit is mijn laatste dag kan ik nu Salah niet meer terug krijgen of kunnen jullie mij nog helpen
Bericht 56 van 113 (1.294 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★★★ Novice
@cedewe71 Ik zie wel pas spelers als ik mijn datum van telefoon verander of lang wacht
Bericht 57 van 113 (1.294 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★★ Novice

Hey,

 

ik heb hetzelfde probleem. Vanmiddag varane en nesta untradeable dubbel gepackt en allebei gediscard. Kan ze nu niet meer vinden bij snel herstel. 

ik speel op ps4

gamertag: sandervprat

 

heb ze rond 15:30 op 17 december gediscard

Bericht 58 van 113 (1.293 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★★ Novice

Met tijd terugzetten heb ik inmiddels wel m’n varane teruggekregen, alleen mijn untradeable baby cannavaro kan ik nog niet zien. Ik hoop dat t probleem wordt opgelost want wil m niet kwijtraken

Bericht 59 van 113 (1.287 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Snelle verkoop bugg

★★★ Newbie

Ik heb een legend snel verkocht, en wil hem terug krijgen maar als ik de app open en snel verkoop herstellen klik zegt het dat ik niets heb snel verkocht. De legend was untradeable

Bericht 60 van 113 (1.275 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help