Re: Kind account op switch online laten spelen

door Daanyo81
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Kind account op switch online laten spelen

★★ Newbie

Hallo mijn zoon en ik zijn in bezit van een switch. Hij heeft hier een account op en deze is gekoppeld aan mijn account.  Dit voor gebruik van internet.  Nu heb ik voor zijn account toestemming gegeven dat hij Fifa 20 online mag spelen via de site van Nintendo.

Echter wanneer hij wil inloggen via de ea server zegt deze geen toestemming te geven voor dit account, en dat deze niet is gekoppeld aan de ea server. Mijn eigen account is dit wel. En volgens mij omdat de zijne aan de mijne is gekoppeld moet dit ook zo zijn. Iemand hier ervaring mee. Heb zijn account al proberen los te koppelen.  Maar dan moet ik deze verwijderen. 

Bericht 1 van 3 (2.276 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Kind account op switch online laten spelen

EA SPORTS FC Team

Hallo @depauwe,

 

Excuses voor de late reactie, maar ik was het een en ander aan het uitzoeken.

 

Het kinderaccount is niet gekoppeld aan een EA account aangezien minderjarige accounts niet online kunnen spelen, zelfs niet wanneer er toestemming wordt gegeven door een ouderlijk account.

 

https://help.ea.com/nl/help/account/online-access-for-child-accounts/

 

"Zelfs als je jouw kind toestemming hebt gegeven om de game te spelen, kan het zijn dat hij of zij alsnog geen toegang heeft tot alle online functionaliteiten. Zo kunnen ze FIFA bijvoorbeeld wel spelen, maar krijgen ze geen toegang tot FIFA Ultimate Team (FUT), aangezien deze modus alleen online is te spelen."

 

Het is dus alleen mogelijk om online FUT te spelen op de Switch met een meerderjarig Nintendo en EA account.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (2.238 Weergaven)

Alle reacties

Re: Kind account op switch online laten spelen

EA SPORTS FC Team

Hallo @depauwe,

 

Excuses voor de late reactie, maar ik was het een en ander aan het uitzoeken.

 

Het kinderaccount is niet gekoppeld aan een EA account aangezien minderjarige accounts niet online kunnen spelen, zelfs niet wanneer er toestemming wordt gegeven door een ouderlijk account.

 

https://help.ea.com/nl/help/account/online-access-for-child-accounts/

 

"Zelfs als je jouw kind toestemming hebt gegeven om de game te spelen, kan het zijn dat hij of zij alsnog geen toegang heeft tot alle online functionaliteiten. Zo kunnen ze FIFA bijvoorbeeld wel spelen, maar krijgen ze geen toegang tot FIFA Ultimate Team (FUT), aangezien deze modus alleen online is te spelen."

 

Het is dus alleen mogelijk om online FUT te spelen op de Switch met een meerderjarig Nintendo en EA account.

Jason.png
Bericht 2 van 3 (2.239 Weergaven)

Re: Kind account op switch online laten spelen

★★★ Newbie

Hoezo leeftijdsdiscriminatie. Echt schandalig. Bij FIFA 23 kan dit nogsteeds niet. EA doe er wat aan! Er is niet voor niets een ouder account gekoppeld aan het account van mijn zoontje.

Van mij mag het (zijn vader) en dus waarom van jullie niet? Verdrietig kind hier.

 

Enige oplossing is dat we zijn account weggooien en een andere leeftijd aangeven, bij zowel EA als Nintendo.

Wat volgens mij juist niet gewild is.

Bericht 3 van 3 (1.282 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help