Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

door blauw_Kalkoen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★ Novice

Heb precies hetzelfde gewoon aan het traden geweest ineens een ban de volgende dag. Wacht nu al 4 dagen op een antwoord op mijn Case.....

Bericht 51 van 434 (2.133 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hele playstation gebanned voor Ultimate Team

★★★★★ Expert
Daarvoor zal je toch zelf enkele stappen moeten gaan ondernemen, @delanogerards. Dit is een forum en geen helpdesk.
Kijk eens of je een e-mail bericht hebt ontvangen. Hierin staan de redenen staan en hoe het verder gaat.

Bekijk deze hulpartikelen daarvoor: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/ en https://help.ea.com/nl-nl/help/account/electronic-arts-account-suspension-policy/
Vervolgens zal je moeten wachten tot de betreffende afdeling jouw verzoek gaat afhandelen.

Ook kan je ook contact opnemen met de helpdesk. Dat verloopt via de Engelstalige chat.
Ga naar: https://help.ea.com/en/contact-us/ toe.
Zorg ervoor dat jouw regio ingesteld is op "United States" en aansluitend alle gegevens invullen
Start de chat in het Engels.

De openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.


Persoonlijke gegevens moet je nooit in het openbaar als online vermelden eigenlijk. Ook je echte, volledige naam valt hieronder.

Groetjes.
Bericht 52 van 434 (1.853 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Apparaat afgesloten

★★★★ Novice
  • Hoi ea, ik wilde gisteren avond fifa spelen alleen kreeg de melding op mijn account dat “apparaat afgesloten” is. Ik kan op geen enkel account op ultimate team en vind het best raar. Ik heb meerdere malen de klanten service gesproken en die vertelde dat het aan Sony lag, maar ik snap dat niet helemaal. Zouden jullie mij kunnen vertellen hoezo dat er staat en of meerdere mensen dit.

Met vriendelijke groet.

Bericht 53 van 434 (1.892 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Newbie

Ik heb dit ook maar is t al opgelost bij jou heb niks verkeerds gedaan en heb toch fifa van 80 euro gekocht 

Bericht 54 van 434 (2.110 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Newbie

Hoe is het bij jou opgelost?

Bericht 55 van 434 (2.103 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Apparaat geblokkerd bij inloggen ultimate team

★★ Novice

Hallo, 

 

Ik was gisternacht een potje vriendschappelijk aan het spelen in ultimate team. Terwijl ik het potje in aan het gaan was werd ik uit ultimate team gekickt. Vervolgens probeerde ik terug in ultimate team te gaan maar toen werd ik met een melding begroet “uw apparaat is geblokkeerd” dit is heel vreemd want ik kan mij niet herinerren dat ik wat verkeerds heb gedaan op mijn account. Zouden jullie deze “ban” kunnen verwijderen? 

het gaat om het email adres ([edit: email address removed]) 

Bericht 56 van 434 (1.862 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★★★ Novice

Is dit bij jou al opgelost of niet?

Bericht 57 van 434 (2.059 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Novice

Hoe?

Bericht 58 van 434 (2.026 Weergaven)

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★★★★ Expert
Begin zelf met enkele stappen te gaan ondernemen.
Kijk of er een e-mail bericht gekomen is met waarom, waarbij en wat je er aan kan doen.
Zie ook de gegeven reactie hier: https://answers.ea.com/t5/Game-Informatie/Fifa-21-Dit-apparaat-is-geblokkeerd-voor-ultimate-team/m-p...

Groetjes.
Bericht 59 van 434 (2.024 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hallo simmoro,

 

ik heb dus een apparaat ban gekregen maar nooit een email of wat dan ook ontvangen waarom.


ik wacht nu al 2 dagen...

Bericht 60 van 434 (2.018 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help