Re: Red Alert 2 & Yuri revenge enkel mogelijk in duits

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Red Alert 2 & Yuri revenge enkel mogelijk in duits

★★★ Newbie

Ik wou Red alert 2 nog eens spelen en bij het installeren gemerkt dat ik dit enkel in het Duits kan.
Ik heb dit toegevoegd gedurend een periode dat ik in Duitsland woonde, maar woon nu in België en zou het graag in het Engels installeren.
Is dit enigzins mogelijk?

Bericht 1 van 3 (1.295 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Red Alert 2 & Yuri revenge enkel mogelijk in duits

★★★★★ Expert
Als je geen andere talen kan selecteren tijdens of na de installatie, bij de instellingen van het spel, via Speleigenschappen, of als losse aanvullende inhoud kan kopen, zal er geen andere taal voor jou beschikbaar zijn, @MalicStorm.
Sommige landen zullen niet alle talen als uitgaven hebben voor de spellen.
Je kan contact opnemen met helpdesk, om te zien of zij nog iets hiervoor kunnen betekenen. Via https://help.ea.com/nl/contact-us gaat dat, alle velden hier invullen.
Omdat dat het spel niet meer te koop is bij Origin, zal dit betekenen, dat deze niet meer ondersteund wordt.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (1.284 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Red Alert 2 & Yuri revenge enkel mogelijk in duits

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @MalicStorm,

Ik heb het vermoeden dat je toen je in Duitsland woonde een alleen Duitstalige versie van het spel hebt aangekocht, dit komt vaak voor in sommige landen. Er zijn wetten van de landen zelf die zeggen dat spellen alleen maar mogen worden verkocht in hun talen, dus ik vermoed dat dit ook het geval is. Een zogenaamde region/language lock.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 3 (1.279 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help