Re: [Informatie] - Mogelijke probleempjes met de Stedelijk Leven proefperiode

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[Informatie] - Mogelijke probleempjes met de Stedelijk Leven proefperiode

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey Simmers,

 

Sinds de toevoeging van de proefperiode van Stedelijk leven krijgen we verschillende berichten binnen over dingen die niet helemaal soepel lopen (het zijn vast die stofkonijnen!)

 

Omdat het weekend is lopen dingen ietsjes langzamer, maar we doen ons best zoveel mogelijk informatie door te sturen en elkaar te helpen 

 

Tot we de stofkonijn brigade op hun plaats zijn hier alvast een lijstje van dingen waar je tegen aan kunt lopen en enkele oplossingen om dit op te lossen:

 

Het spel vertelt mij dat ik geen packs meer bezit bij het laden van mijn huishouden. Wat is er gebeurt?


Geen zorgen! Mogelijk door de proefperiode van stedelijk leven pakt hij de voorgaande packs niet meer omdat hij in proefperiode versie staat. Dit is op te lossen door of het spel opnieuw op te starten of het opgeslagen bestand alsnog te laden zonder de packs en dan eenmaal in het wereld scherm (als je slotjes ziet) het spel af te sluiten en opnieuw op te starten.

 

Ik heb de pack toegevoegd maar hij wil niet downloaden/starten? Hoe speel ik deze proefperiode nou?

 

Het lijkt erop dat de Origin client de proefperiode niet altijd lekker pakt wat mogelijk met de versie van Origin te maken kan hebben. Er zijn verschillende oplossingen beschikbaar van kort en makkelijk tot langer en ietsjes lastiger. Begin bij stap 1 en zie of dat werkt. Zo niet, ga naar stap 2.

 

1. Schoon de cache van Origin op door de stappen te volgen op deze link 

2. In Origin ga naar de applicatie instellingen (links bovenin door op Origin te klikken). Selecteer het tabje Toepassing . Scroll naar beneden en schakel automatisch client-update in. Herstart Origin en probeer opnieuw en zie of hij nu wel download

3. Herinstalleer Origin en probeer het opnieuw

4. Herinstalleer De Sims 4* en probeer het nogmaals

 

* Mogelijk wil je de opgeslagen families en Mods/CC in jouw documenten onder Electronic Arts/De Sims 4/ eerst veilig stellen door de map ergens anders heen te kopiëren en na de installatie terug te zetten.

 

Laat ons weten als je andere, misschien zelfs magische, problemen ondervind met de proefperiode.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 1 van 2 (189 Weergaven)

Re: [Informatie] - Mogelijke probleempjes met de Stedelijk Leven proefperiode

Champion

Toen ik mijn spel wilde starten had ik er vrijwel gelijk last van! Ondanks dat ik alle spellen heb, kreeg ik toch dit beeld.

 

Schermafbeelding 2021-05-01 133428.png

 

Met of zonder mods spelen maakte in dit geval niets uit. Dus toen ik op spelen klikte kreeg ik het volgende beeld.

 

Schermafbeelding 2021-05-01 133538.png

 

Toen ik daarna op pakketten bekijken klikte kwam ik niet verder. Dus heb ik maar op opslagbestand met ontbrekend materiaal spelen geklikt. Nadat het spel was opgestart kwam ik in de werelden beheren map terecht en zag ik op alle werelden een slotje zitten. Ik heb afgesloten zonder op te slaan. Dat is dus ook het advies op dit moment. 

 

Als je daarna je spel opnieuw start is het probleem gewoon verholpen.

 

Veel plezier met spelen.  😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (176 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help