Re: zeemeermin zonder hoofd

door maud1209
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

zeemeermin zonder hoofd

★★★ Novice

hoi! ik heb pas de sims 4 eiland leven gekocht en het super tof! alleen er is een hele vervelende bug. Ik liet mijn sim voor de eerste keer een zeemeermin worden, en ze had geen hoofd. alleen tanden, haar en een lichaamFrown ik zou graag met een normaal uitziende sim willen spelen en dit vind ik heel vervelend. Kunnnen jullie asjeblieft laten weten wat er aan de hand is?

Bericht 1 van 9 (896 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: zeemeermin zonder hoofd

EA SPORTS FC Team

Hoi @maud1209!

 

Ik wil het in ieder geval zeker even voor je nakijken Standard smile

 

Normaal gesproken is het aan te raden dat je bij dit soort problemen de drivers van jouw videokaart update, dat je De Sims 4 via Origin repareert door met de rechtermuisknop op De Sims 4 te klikken en te kiezen voor repareren, en dat je de mods en cc verwijdert.

 

Heb je toevallig ook een screenshot voor mij? Ik ben wel benieuwd hoe het er uit zien Wink

Jason.png
Bericht 2 van 9 (883 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: zeemeermin zonder hoofd

★★★ Novice

het is inderdaad zo dat ik cc en mods gebruik, alleen heb ik al mijn broken cc en mods verwijderdt met een programma genaamd mod conflict detector. Ik heb de game al verschillende keren gerepareerd!

hier de hilarische screenshot....

Bericht 3 van 9 (879 Weergaven)

Re: zeemeermin zonder hoofd

EA SPORTS FC Team

Is het misschien mogelijk dat je alle mods en cc tijdelijk verwijdert (verplaatsen naar een andere map bijvoorbeeld) en het dan nogmaals probeert?

Jason.png
Bericht 4 van 9 (875 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: zeemeermin zonder hoofd

★★★ Novice
@EA_Jason ik zal het proberen, en dan laten weten!
Bericht 5 van 9 (872 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: zeemeermin zonder hoofd

★★★ Novice

al mijn cc en mods weggehaald, en het was nog steedsFrown ik zou echt graag een zeemeermin met een hoofd hebben. Nog andere dingen die ik kan proberen?

Bericht 6 van 9 (865 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: zeemeermin zonder hoofd

EA SPORTS FC Team

Hmm vreemd, we hadden in dit topic enkele mensen die het op konden lossen door de mods te verwijderen. 

 

Een speler zei dat dit probleem veroorzaakt werd door de 'no eyelash' mod van cień z róża.

 

 

Jason.png
Bericht 7 van 9 (861 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: zeemeermin zonder hoofd

★★★ Novice

Hmm ja die heb ik volgens mij ook, alleen ik heb al mijn cc en mods in een andere map gedaan en nog steeds😕

Bericht 8 van 9 (850 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: zeemeermin zonder hoofd

EA SPORTS FC Team

Hmmm, je heb ook geprobeerd om na het verwijderen van alle mods De Sims 4 via Origin te repareren? 

 

Kan je de mods ook in-game uitschakelen?

Jason.png
Bericht 9 van 9 (771 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help