Re: weg met EA zo snel mogelijk, bf1 refund NU servers zijn bROKEN

door Thijminecraft02
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

weg met EA zo snel mogelijk, bf1 refund NU servers zijn bROKEN

★★★ Novice

hallo ik heb bf1 gekocht wat een geldverspilling zeg ik ga nooit meer geld aan EA uitgeven battlefront 1 a joke, 2 geen content, lootboxes, bf1 servers werken niet, bf5 HAHHAHA geen woorden voor, maar bericht gaat over bf1 ik wil refund nu wtf man 60 euro ?! spel werkt nieteens joh jesus altijd gezeik met EA sws geen geld terug gierige flikkers FIX YOUR SERVERS OR TELL PEOPLE YOUR SERVERS SUCK BEFORE THEY WASTE MONEY

Bericht 1 van 6 (1.296 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: weg met EA zo snel mogelijk, bf1 refund NU servers zijn bROKEN

★★★ Novice

Yo bedankt k heb al gefixt uiteindelijk op een andere map gespeelt dan maanden hetzelfde en guess what ik vond het best wel leuk xddd  k had torrent aanstaan op achtergrond vandaar geennservers of 400 ping nam aan dat het EA was hahah blame EA first die melding gaf ook aan miss is mn hardware niet geschikt ervoor schrok me dood gr jorne 

In thread bekijken

Bericht 3 van 6 (1.270 Weergaven)

Alle reacties

Re: weg met EA zo snel mogelijk, bf1 refund NU servers zijn bROKEN

Champion (Retired)

Ik begrijp dat er het een en ander misgaat met jou BF1 ervaringen. Al heb ik vandaag zelf prima connectie gehad met de NL game servers heb ik deze ook vroegtijdig verlaten wegens nare ghosting problemen tijdens het spel (met ping = 7ms). Dit probleem is voor mij te verklaren door te trage server hardware of overbelasting van deze of een trage database van het spel zelf. Als deze vertragingen altijd aanwezig zou zijn kun je eraan wennen nu is het echter te pas en te onpas mogelijk gaan ze dit ooit nog oplossen.

Nu begrijp ik dat jou problemen  komen van een andere aard en zou, mocht het zin hebben hier samen naar willen kijken. Als 99% van de spelers geen probleem hebben hoor jij deze ook niet te hebben. Jammer dat dit je overkomt bij een verder zeer goed spel. Sucsess!

_________________________________________________________________________________

▪Did you find my post useful? Please grant + XP✔
▪Did my post solve your issue/answer your question? Please accept as solution✔

EA Champion

I'm simply a Volunteer, and do not work for EA
Bericht 2 van 6 (1.279 Weergaven)

Re: weg met EA zo snel mogelijk, bf1 refund NU servers zijn bROKEN

★★★ Novice

Yo bedankt k heb al gefixt uiteindelijk op een andere map gespeelt dan maanden hetzelfde en guess what ik vond het best wel leuk xddd  k had torrent aanstaan op achtergrond vandaar geennservers of 400 ping nam aan dat het EA was hahah blame EA first die melding gaf ook aan miss is mn hardware niet geschikt ervoor schrok me dood gr jorne 

Bericht 3 van 6 (1.271 Weergaven)

Re: weg met EA zo snel mogelijk, bf1 refund NU servers zijn bROKEN

Champion (Retired)

Goed dat het opgelost is en blij dat ik kon helpen Wink

_________________________________________________________________________________

▪Did you find my post useful? Please grant + XP✔
▪Did my post solve your issue/answer your question? Please accept as solution✔

EA Champion

I'm simply a Volunteer, and do not work for EA
Bericht 4 van 6 (1.261 Weergaven)

Re: weg met EA zo snel mogelijk, bf1 refund NU servers zijn bROKEN

★★ Guide

oke

Bericht 5 van 6 (1.252 Weergaven)

Re: weg met EA zo snel mogelijk, bf1 refund NU servers zijn bROKEN

★★★★ Novice

klopt precies, en ik maar denken dat het aan mijn pc ligt dagen zitten zoeken heel irritant dat je geen contact kan krijgen met dice of ea, en geen mogelijk om geld terug te krijgen!!

Bericht 6 van 6 (1.032 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help