wachtwoord ouderlijk account vergeten

door Jximyx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

wachtwoord ouderlijk account vergeten

★★★ Newbie

Beste...., 

Ik wil graag een uitbreidingspakket kopen voor de Sims 4 maar wij zijn het wachtwoord van het ouderlijk account vergeten. Omdat je via de site niet in kan loggen via het minderjarig account kan ik daarmee die pakketten niet kopen. Ook heb ik geprobeerd om het wachtwoord te resetten van het ouderlijk account, maar als ik dit doe wordt er geen email verzonden naar dit account. Hoe kan ik dit oplossen? 

Bericht 1 van 2 (196 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: wachtwoord ouderlijk account vergeten

EA SPORTS FC Team

Beste @Jximyx,

 

Je kunt inderdaad geen aankopen doen met een minderjarig account. Het is ook niet mogelijk om de uitbreiding te spelen wanneer je deze koopt op het ouderlijk account, terwijl het basisspel op het kinderaccount staat. 

 

De enige optie die jullie nu hebben is de uitbreiding in een winkel te kopen en de code die je daarbij krijgt invoeren op het kinderaccount. 

 

Voor problemen met het wachtwoord kan je contact opnemen met onze helpdesk. We kunnen via het forum hier niet mee helpen aangezien het om privegegevens gaat.

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (262 Weergaven)

Alle reacties

Re: wachtwoord ouderlijk account vergeten

EA SPORTS FC Team

Beste @Jximyx,

 

Je kunt inderdaad geen aankopen doen met een minderjarig account. Het is ook niet mogelijk om de uitbreiding te spelen wanneer je deze koopt op het ouderlijk account, terwijl het basisspel op het kinderaccount staat. 

 

De enige optie die jullie nu hebben is de uitbreiding in een winkel te kopen en de code die je daarbij krijgt invoeren op het kinderaccount. 

 

Voor problemen met het wachtwoord kan je contact opnemen met onze helpdesk. We kunnen via het forum hier niet mee helpen aangezien het om privegegevens gaat.

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 2 (263 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen