waarom iedere keer downloaden voor het spelen

door maiesta96
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

waarom iedere keer downloaden voor het spelen

★★★ Newbie

waarom moet ik iedere keer de basisgame en extra content downloaden voordat ik ze kan spelen?

iedere keer als ik mijn sims 4 of sims 3 wil spelen moet ik hem eerst downloaden zegt die waardoor ik iedere keer lang moet wachten voordat ik kan spelen hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen?

Bericht 1 van 2 (370 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: waarom iedere keer downloaden voor het spelen

EA SPORTS FC Team

Je hoort niet iedere keer alles opnieuw te downloaden, dit hoort hij alleen te doen wanneer een update is. 

 

Probeer eens de cache van Origin te legen. Dit zorgt ervoor dat alle tijdelijke bestanden verwijderd worden en dat je hopelijk weer normaal verder kunt spelen. Ik heb hier een handige handleiding geplaatst waarin staat hoe je dit doet:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Sims-4-Technische-problemen-oplossen/m-p/6248684...

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (357 Weergaven)

Alle reacties

Re: waarom iedere keer downloaden voor het spelen

EA SPORTS FC Team

Je hoort niet iedere keer alles opnieuw te downloaden, dit hoort hij alleen te doen wanneer een update is. 

 

Probeer eens de cache van Origin te legen. Dit zorgt ervoor dat alle tijdelijke bestanden verwijderd worden en dat je hopelijk weer normaal verder kunt spelen. Ik heb hier een handige handleiding geplaatst waarin staat hoe je dit doet:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Sims-4-Technische-problemen-oplossen/m-p/6248684...

Jason.png
Bericht 2 van 2 (358 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help