Re: vlaggetjes

door Nyn06
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

vlaggetjes

★ Apprentice

hoi ik krijg steeds vlaggetjes als ik een hek bouw of een fundering hoe los ik dit op? had dit eerder ook regmatig met lampjes

 

Bericht 1 van 7 (636 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: vlaggetjes

★★★★★ Expert
Waarschijnlijk heb je aangepaste inhoud ("modificaties") geïnstalleerd staan, die dit veroorzaakt, @Nyn06. Verwijder deze dan.

Zo nodig de basisstappen nalopen die mogelijk dit ook zullen verhelpen.

Groetjes.
Bericht 2 van 7 (629 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: vlaggetjes

★ Apprentice

ik heb inderdaad modificaties aanstaan maar die wil ik ook gebruiken.. maar het probleem komt ook ineens weer op heb hiervoor ook gebouwd en toen was er niks aan de hand helemaal geen vlaggetjes had het op mijn macbook eerder ook wel en gebruikte toen nog geen mods.

Bericht 3 van 7 (620 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: vlaggetjes

★ Apprentice

is er misschien een andere reden waardoor het komt?

Bericht 4 van 7 (600 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: vlaggetjes

★★★★★ Expert
Toch even zonder de aangepaste inhoud testen, @Nyn06. Is het dan verholpen, de aangepaste inhoud stuk voor stuk terug plaatsen en steeds opnieuw weer testen of je probleem wegblijft. Wel de eerdere teruggeplaatste aangepaste inhoud waarbij geen problemen mee zijn apart wegzetten.

Heb je de aangepaste inhoud die het probleem geeft gevonden, dan nagaan waar je deze vandaan had gehaald. Staat er iets hierover vermeld bij de beschrijving of (online) documentatie. Laat daar een reactie achter, neem contact op met de maker. Het is mogelijk dat in een nieuwe versie van de aangepaste inhoud dit was toegevoegd.
Ook zou het kunnen komen door andere aangepaste inhoud te gebruiken, als, samen met bepaalde uitbreidingen / aanvullingen.


Groetjes.
Bericht 5 van 7 (593 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: vlaggetjes

★ Apprentice

bedankt voor het antwoord denk niet dat ik ze stuk voor stuk bij langs ga heb wel stuk of 100 mods haha.

Bericht 6 van 7 (587 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: vlaggetjes

★★★★★ Expert
Dan zit er niet anders op, of je het door jou genoemde probleem kan oplossen met de eerder genoemde tips, @Nyn06,anders zul je probleem blijven houden. Grotere hoeveelheid zal toch leiden tot dit.

Groetjes.
Bericht 7 van 7 (577 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help