verdwenen

door kevijntj3
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

verdwenen

★★★ Newbie

Beste,

 

Ik heb de sims 4 gekocht in de winkel maar nu dat ik mijn inlog op mijn origin account is hij opeens verdwenen.

Ik kan ook geen telefoonisch contact op nemen.

Wat moet ik nu doen.

 

MVG Kevin

Bericht 1 van 2 (535 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: verdwenen

EA SPORTS FC Team

Beste @kevijntj3,

 

Het kan zo maar zijn dat je inlogt op een ander EA Account dan het account waarop De Sims 4 staat. Probeer in te loggen met een ander e-mail adres. Als je een minderjarig account hebt, hoor je in te loggen op het Origin programma (het kan niet via de website) met de gebruikersnaam (het kan niet met het mail adres). 

 

Als het dan nog niet lukt, zit er niets anders op dan contact op te nemen met onze helpdesk. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (586 Weergaven)

Alle reacties

Re: verdwenen

EA SPORTS FC Team

Beste @kevijntj3,

 

Het kan zo maar zijn dat je inlogt op een ander EA Account dan het account waarop De Sims 4 staat. Probeer in te loggen met een ander e-mail adres. Als je een minderjarig account hebt, hoor je in te loggen op het Origin programma (het kan niet via de website) met de gebruikersnaam (het kan niet met het mail adres). 

 

Als het dan nog niet lukt, zit er niets anders op dan contact op te nemen met onze helpdesk. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (587 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help